Spiritus Sancti Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Kjøpte noe deler av en kompis som bygger 2 e30 m3'er og en vanlig e30:)
joris Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Angående farge. Synes Alpinweiss er den desidert beste fargen på en e30 jeg. Spesielt prefacelift. En annen fordel er at hvit er en veldig takknemlig med tanke på grunnarbeid.
Spiritus Sancti Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Ja, hvit er rått det.. Men gidder ikke ha det iom at en kompis sin m3 blir hvit.. Så min blor nok imola rød:) Lakk er handla inn alt:)
Spiritus Sancti Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 Luka med vinga på.. DEILIG med orginale deler, alt passer uten modifikasjoner:D hehe Har også fått tatt av bremsekraftforsterkeren. Og begynt å lakke motorrommet.. Bilder til helga regner jeg med..
Spiritus Sancti Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Bilde med carbonflipen montert.. Det går ann å få den høyere..
heltn Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 De ble tøfft!! Hvordan fester du den og justerer? Må kjøpe meg carbon flipp jeg og!
Spiritus Sancti Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Det er bare skru ut skruene og skru de inn når du har vinga der du vil ha den.. (iom at jeg ikke har evo vinga, altså den med gjenger..)
Spiritus Sancti Skrevet April 26, 2008 Forfatter Skrevet April 26, 2008 Ikke helt hundre, men greit til å ha i motorrommet..
knut_olestad Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Skal du skifte bremsekraftforsterker? Med tanke på motorvalg?
Spiritus Sancti Skrevet April 26, 2008 Forfatter Skrevet April 26, 2008 Ja, skal vel det.. Jeg skal bare ta inn en 3,8l komplett bil fra sverige, så bygger en kompis om.. Vet ikke hvordan han skal gjøre det.. Hehe
thorbis Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 bremsekraft forsterkeren sitter med 4 skruer inni bilen. løsne de. sitter også ett stag som går fram til bremsepedalen, denne sitter med en splint som må vippes av og dras ut. deretter kan du ta ut hele sullamitten. blir gromt detta gitt, men hvorfor ikke false inn kanten på skjermene når du først bygger om? er orntlig kjipt når du subber framskjermen og bretter den uttover. med tanke på at du er optatt av finishen osv. btw kommer du på bmwccn treffet 4 mai ell? mvh Thorbjørn R
Spiritus Sancti Skrevet April 26, 2008 Forfatter Skrevet April 26, 2008 bremsekraft forsterkeren sitter med 4 skruer inni bilen. løsne de. sitter også ett stag som går fram til bremsepedalen, denne sitter med en splint som må vippes av og dras ut. deretter kan du ta ut hele sullamitten. blir gromt detta gitt, men hvorfor ikke false inn kanten på skjermene når du først bygger om? er orntlig kjipt når du subber framskjermen og bretter den uttover. med tanke på at du er optatt av finishen osv. btw kommer du på bmwccn treffet 4 mai ell? mvh Thorbjørn R Har fått ut bremsekraftforsterkeren, ellers takk:) Alle skjermene blir mest sannsynlig valset før lakkering, så det tror jeg skal gå Hvor er bmwccn treffet? Kommer nok hvis jeg får 318'n til å starte Hehe
LarsFromasj Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Hvor kjøpte du den carbonflapen? Er det en jalla type, eller skikkelig type? Hvordan er innfestingen på den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå