Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, jeg og Yngve har snakka om å gyve løs på det selv.. Men jeg vil egentlig at han som skal gjøre det - gjør det.. For han har gjort det ti-talls ganger.. Og vet akkurat hvordan det skal gjøres..

Skrevet

Hvis du gjør det selv lærer du jo mye, har bedre mulighet til og skru på den når ting går galt, og ikke minst så sparer du penger.

Jeg ville gått løs på det selv, å så heller la han som kan det hjelpe deg om du står helt fast.

Skrevet

Ja, men skal jeg være ærlig vil jeg heller lære ved å putte nedi en b25 eller noe.. Som er LITT enklere med tanke på plass/kjøling/elektrisk..

Men får se hva det blir til. Ringe han karen imorra å høre om det blir noe snart..

• 4 weeks later...
Skrevet

Hm, går TREIGT!

Alt stopper pga at motor ikke er i..

Er egentlig litt forsynt også, og iom at jeg har handla ny bil er det lite cash i lommeboka mi også.. Så tror bare bilen blir lakkert nå snart og da blir den stående noen mnd før jeg gyver løs igjen..

• 1 month later...
Skrevet
Hm, jeg og Yngve har snakka om å gyve løs på det selv.. Men jeg vil egentlig at han som skal gjøre det - gjør det.. For han har gjort det ti-talls ganger.. Og vet akkurat hvordan det skal gjøres..

Når eg kan klare å bytte motor så kan iallefall du det...

Skrevet

Når eg kan klare å bytte motor så kan iallefall du det...

Hehe, en ting er å sette inn en m20 i en e30. Noe helt annet å sette i en s38 i en e30 når man ikke har peil på hva man gjør :lol:

Fredrik har en "liten" sommerferie :P

Han er å finne på låvefester hos naboen, med dama mi! haha ;D

Hahaha, forsåvidt sant det.. Hvor var du hen i verden egentlig?

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...