Spiritus Sancti Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 ser bra ut! han er effektiv! og veldig flink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Ja, tror det blir bra:) Virker som han har peiling.. Blir nok han på den neste e30'n også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Ser veldig bra ut! Gleder med på mange bilder jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 stiligt! gleder meg til ferdige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 dæsken døtte, detta blei bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Blir spennende og følge med videre på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Da står bilen godt inne på det varme verkstedet:D Fikk ikke tatt bilder i dag.. Får tatt noen imorra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Nice, begynner og ligne noe nå Råbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Takk til alle sammen:) Blir gøy å få litt liv i tråden igjen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 strøkent det der:D hva er så det neste på lista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Ser jeg hadde rett ; ) hehe, ble strøkent ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Ja, blei jævlig fornøyd selv! Kommer bilder etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Glemte camen i e36'n.. Uploader de imorra istede.. strøkent det der:Dhva er så det neste på lista Det er nok motor tenker jeg.. Men hvis jeg selger e36'n har jeg masse penger til overs! Men jeg sier bare gatebil magazine side 34 jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Glemte camen i e36'n.. Uploader de imorra istede..strøkent det der:Dhva er så det neste på lista Det er nok motor tenker jeg.. Men hvis jeg selger e36'n har jeg masse penger til overs! Men jeg sier bare gatebil magazine side 34 jeg:P Er E36 i gatebil magazine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå