Spiritus Sancti Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Joda, ålreit det.. Bestillt orginale m3 sideskjørt fra koed nå.. Skal handle frontfanger og bakfanger når orginale deler kommer på ebay.. Mye billigere der.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Blir bra nå Bare litt misunnelig på prosjektet ditt ja.. Må du valse mye bak? Ser fort stygt ut med valsete m3 skjermer.. Han som sveiset var ikke fra drammen vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Takk:) Må ikke valse bak.. Men har litt lyst til det, for jeg syntes det er kult.. Han bor i porsgrunn iallefall.. Heter Tor Erik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 hmm...tror du må vise et bilde for å overbevise meg da Den grå m3'en med S3836(øyvind@automote?) syntes jeg ikke var så pen i hjulbuene bak. Der var bare nederste kanten valset ut. Da var det ikke han jeg tenkte på... Jeg kjenner en i hele drammen, og han driver med slik nemlig og heter tor erik..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hehe, Norge er litet skjønner jeg:P Bilder kommer om 10 min.. bare finne først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 hvorhar du kjøpt den flappen på hekkspoileren? er denne større enn evo3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Valsa mindre enn han fra automote.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 hvorhar du kjøpt den flappen på hekkspoileren?er denne større enn evo3 e30shop.de Jeg kjøpte M3 Sport Evolution flappen.. Får en større som var brukt i DTM i 1992.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 hehe..joo kanskje... men da bør felg/dekk ligge ganske tett med hjulbuen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Ja, blir nok det også.. Planen er jo oz futura eller bbs rs(?) i 10 og 12x17".. Da fyller det skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 12x17 var brutalt Pass på at det ikke blir for mye kant da Det blir vel voldsomt dyre dekk til en slik dimensjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Er nok ikke billig å kjøpe bra dekk i de dimensjonene.. Hehe, vært i kontakt med felgen-garage ang felger og han kan levere 10 og 12x17 oz futura til 23000 nok feerdig levert.. Dyrt er det, og det kommer ikke evt før til neste vinter igjen.. Kant er bare gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Blir nok rått det ja Ser bra ut, så i gatebil og tenkte det måtte være deg Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 sitter å leser litt om prosjektet ditt i Gatebil-bladet Fikk du besøk i garasjen av en "reporter" eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Tøft:) Nei snakka med en kar på mail bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå