Gå til innhold

e30 m3 - S50b32! Prosjekt. Søknad om S50B32 godkjent!

Spiritus Sancti
 Share

Anbefalte innlegg

Er nok ikke billig å kjøpe bra dekk i de dimensjonene.. Hehe, vært i kontakt med felgen-garage ang felger og han kan levere 10 og 12x17 oz futura til 23000 nok feerdig levert.. Dyrt er det, og det kommer ikke evt før til neste vinter igjen..

Kant er bare gøy!:)

Det var jo ikke så gale pris heller igrunn da.. Iallefall ikke når man ser hvilken stand felgene på den siden er i :)

12*17 er jo litt voldsomt, men er vel ikke umulig å finne dekk som passer. Jeg syntes ikke det er for mye strekk med 245 på 10.5" felg, selvsagt litt strekk, men ikke mer enn det må være.. :twisted:

Hvordan kan det bli med 265/35-17 på 12*17 da mon tro? Er jo litt viktig å finne noen en dimensjon som ser bra ut og som ikke er umulig å få tak i. Bbs rs i 13*15 syntes jeg ikke er så fett liksom :lol:

12x17 var brutalt :D Pass på at det ikke blir for mye kant da :wink: Det blir vel voldsomt dyre dekk til en slik dimensjon? :?

Alt over alpina-"kanten" din er vel for mye kant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12x17 går ikke med org skjermer bare med valsing. maks 10,5 uten bredding alla helge vik sin. Og valsede m3 skjermer er da ikke pent heller. syns ikke jeg ivertfall. Men du gjør da selfølgelig som du vil med din bil :D Men er det ikke synd og ødelegge di fine skjermene du har fått på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Det har jeg heller trua på :D Rått prosjekt dette. E30m3 karoseri er så lekker og tidløst. Men har du skaffet 3,8 motor? Blir den orginal eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går framover ser jeg :) M3 opptikk blir goodshit. Spalteplass har du fått også gitt, ikke verst. Ambisiøse og bra planer ut fra hva det stod i ØB magazine. Blir nok en pen bil iallefall.

Bestemt deg mer for noen lakkode eller? Prøver frenetisk å passe på at ingen andre skal lakke bilen sin i den samme farge som min, jeg vil være den første i Norge :lol:

Hvorfor 3,8 og ikke 3,6?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den m3 c-stolpe ramma, passa den rett på bilen din eller måtte du skjære bort noe for å få den helt på plass?? Jeg har kjøpt orginal m3 c-stolpe ramme men problemet er at den ikke kommer langt nok fram og ned! Jeg trodde den bare skulle gå ann å dytte på plass uten å måtte skjære bort noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...