Superbeetle Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Er nok ikke billig å kjøpe bra dekk i de dimensjonene.. Hehe, vært i kontakt med felgen-garage ang felger og han kan levere 10 og 12x17 oz futura til 23000 nok feerdig levert.. Dyrt er det, og det kommer ikke evt før til neste vinter igjen..Kant er bare gøy! Det var jo ikke så gale pris heller igrunn da.. Iallefall ikke når man ser hvilken stand felgene på den siden er i 12*17 er jo litt voldsomt, men er vel ikke umulig å finne dekk som passer. Jeg syntes ikke det er for mye strekk med 245 på 10.5" felg, selvsagt litt strekk, men ikke mer enn det må være.. Hvordan kan det bli med 265/35-17 på 12*17 da mon tro? Er jo litt viktig å finne noen en dimensjon som ser bra ut og som ikke er umulig å få tak i. Bbs rs i 13*15 syntes jeg ikke er så fett liksom 12x17 var brutalt Pass på at det ikke blir for mye kant da Det blir vel voldsomt dyre dekk til en slik dimensjon? Alt over alpina-"kanten" din er vel for mye kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 12x17 går ikke med org skjermer bare med valsing. maks 10,5 uten bredding alla helge vik sin. Og valsede m3 skjermer er da ikke pent heller. syns ikke jeg ivertfall. Men du gjør da selfølgelig som du vil med din bil Men er det ikke synd og ødelegge di fine skjermene du har fått på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Hehe, er bare en tanke det ang 12" brei.. Skal jo bygge en e30 til etterhvert, som skal breddes ekstra, kan jo heller ha det på den.. Tenker også litt på å kjøpe 10x18" keskin til å ha bak, og bruke 10x17 foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 OK. Det har jeg heller trua på Rått prosjekt dette. E30m3 karoseri er så lekker og tidløst. Men har du skaffet 3,8 motor? Blir den orginal eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Har ikke det nei.. Skal selge e36'n først.. Blir nok orginal i første omgang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Går framover ser jeg M3 opptikk blir goodshit. Spalteplass har du fått også gitt, ikke verst. Ambisiøse og bra planer ut fra hva det stod i ØB magazine. Blir nok en pen bil iallefall. Bestemt deg mer for noen lakkode eller? Prøver frenetisk å passe på at ingen andre skal lakke bilen sin i den samme farge som min, jeg vil være den første i Norge Hvorfor 3,8 og ikke 3,6? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Takk, setter pris på det:) Blir imolarot, som motorrommet er lakkert i.. Samme som jeg egentlig skulle ha på e36'n, får ha det på denne istede.. Sier ikke neitakk til en 3,6 jeg. Men er jo 3,8 som er planen.. Skal ikke se bort ifra at det blir 3,6.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Vist du skal kjøre sugemotor så har jeg valgt 3,8 ihvertfall. Går en del bedre og drar mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Får de hva det blir.. Hehe Da er halvbur bestillt også, takk til Jørg336t for at du nevnte det buret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Få rompa i gir nå Vet du vil sikkle på vidundere men gjør noe, heh, vil se bilder Stå på, detta blir kanon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Takk takk.. Hehe, lite som er gjort siden sist.. PENGEMANGEL! Motor er i boks også, bare jeg får tak i noe penger:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Takk takk.. Hehe, lite som er gjort siden sist.. PENGEMANGEL! Motor er i boks også, bare jeg får tak i noe penger:P Nice, hvilken motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Var snakk om 3,8l. Men den hadde vist gått 300000km.. Det er litt langt.. Så jeg relaxern nok med motor litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Nå har e30'n fått besøk på verkstedet også! Ganske tøff e30 m3.. Bilder kommer når Ylindgren kommer.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95932148 Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Den m3 c-stolpe ramma, passa den rett på bilen din eller måtte du skjære bort noe for å få den helt på plass?? Jeg har kjøpt orginal m3 c-stolpe ramme men problemet er at den ikke kommer langt nok fram og ned! Jeg trodde den bare skulle gå ann å dytte på plass uten å måtte skjære bort noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå