Fliid Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Enkelt og fort gjort på bakstilling som er montert. Ikke noe problem. Husk og bestill ny pakning mellom diff hus og lokk før bytte finner sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Enkelt og fort gjort på bakstilling som er montert. Ikke noe problem. Husk og bestill ny pakning mellom diff hus og lokk før bytte finner sted. Ok takker for svaret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Ok høres jo bra ut er det mye jobb med og få M5 bak stilling på M3en?høres ut som en bra jobb egentlig må du kutte noe for og få m5 kassa på? Vet ikke, derfor jeg skal ha hjelp Det er jo endel jobb, men fullt mulig:) Hei,litt OT vet du om det er enkelt og fort og skifte difflokk på en E30 ?? Fliid sa det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 For å få på M5 kasse så må du bare ha kortere mellomaksling og modifisere/lage ny braket for å feste kassa til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Hallo har du ikke fått delene?treg post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Halla.. Hehe, har fått pakka fra gs, der er det fester osv til alt av fangere.. Har ikke fått de 2 pakkene fra koed enda. Som er støydemping osv til motorrommet, alt som trengs for å få batteriet bak osv.. Blir vel montering av det jeg fikk idag nå snart.. Håper jeg får pakka imorra ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Ok,gs bruker ikke så lang tid egentlig..men koed kan ta en stund! du må legge ut noen bilder av alle E30 du har i verkstedet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Strippa "banebilen" ista.. tok ut ruter, lister, taktrekk osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Har du vært på Meny idag din tøs? Gi meg toast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Vært effektiv idag du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Har du vært på Meny idag din tøs?Gi meg toast! Hahah, ja, har Victorious sagt det? Du kan få en toast skjønner du, men ikke så mange på en gang Vært effektiv idag du Fått gjort litt:) Blei så rastløs.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Blir en del søppel av disse bilene du stripper/skifter deler på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Fikk pakker fra koed i dag.. Blir å montere støyisoleringa i morra tenker jeg.. Fikk sideskjørta idag også.. Handla org sota baklykter fra ebay.de og handla svarte de lykter fra RESET her på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Bra gøy med nye deler du får legge ut noen bilder av bilen i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Dette det blei idag.. Vente vente vente.. Mangler fortsatt ei pakke fra koed.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå