thorbis Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 skakke ha servo a? mvh Thorbjørn R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Jo, e36.. Kjøpt en av tarjei for en tusing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 okay. husk og ikke montere den øverst i traverssen. får problem med bunnpanna på s38n da. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Ser jo bra ut dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 okay. husk og ikke montere den øverst i traverssen. får problem med bunnpanna på s38n da.mvh Ja, har hørt noe om det. Det nederste hakket skal den monteres på ikke sant? Takk for hjelpa ihvertfall:) Ser jo bra ut dette... Takk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 innerste hullet mener du. jeg har min på de innerste hulla i traverssen. har fire skiver som spacer på tannstanga. tre i bunn og en på toppen. da blir den liggende helt perfekt med tanke på bunnpanna og traversen. ossen har du tenkt og løse radiatorproblemet da? går du for tilpassa radiator eller e28 m5 deler? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Dette det blei idag.. Vente vente vente.. Mangler fortsatt ei pakke fra koed.. blir rått og se motoren oppi der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Er det noe galt med fargene eller skal lakken se slik ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Hæ? Hva mener du? Hørt om blitz, mobiltlf og dårlig lysforhold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 skal du bruke m3 rute eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Bakrute? Ja, har ikke noe enda, er en jeg vet om som jeg kanskje skal ha.. Du som kjøpte understellet til yngve, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 jeg tenkte på frontruten. Den er jo limt på m3 med tanke på stivhet og styrke. Ja, det er meg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Frontruta i seg selv er vel vanlig fra e30 til e30 m3 vel? Men skulle lime den uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Alle frontruter er vel limt på plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Nei rutene er ikke like(i følge delenr.) Det er mulig m3 ruta er litt større. Men for å lime ruta foran, så må du sveise på en ekstra kant rundt hele ruteramma(Har ikke mål på hvor bred enda, må gjøre det samme selv) slik at den blir bredere og får limt den. btw så er det billigere å kjøpe bakruta orginalt enn hos f.eks riis bilglass hvis du har planer om å kjøpe den ny:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå