Spiritus Sancti Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 e30shop.de.. Ikke noe jalla type her i gården! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2008 Nå er 330mm k sport bremser bestillt.. Grunnen til at dette prosjektet går ganske sakte er at dette er alt for dyrt for en lærling med 3 biler og dame.. Haha.. kommer updates snart håper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 1,5l flaske:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95932148 Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Skal du ha større bremser bare foran?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 Ja, slissa m3 skiver bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95932148 Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Okey:) hvor mye måtte du ut med for bremsene foran a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Så først bildet av flaska og tenkte, "hmmm, var vel ikke så store disse." Deretter så jeg at det stod at det var 1,5 liters flakse hehe. Burde gjøre nytte for seg disse bremsene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 Så først bildet av flaska og tenkte, "hmmm, var vel ikke så store disse." Deretter så jeg at det stod at det var 1,5 liters flakse hehe. Burde gjøre nytte for seg disse bremsene! Hehe, ja, de var overaskende store Okey:) hvor mye måtte du ut med for bremsene foran a? 8000,- det er 20% avslag på gs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Jeg har også akurat montert slike bremser på min e30. Ser meget bra ut. men det er ikke like lett å finne felger som passer etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 Jeg har også akurat montert slike bremser på min e30. Ser meget bra ut. men det er ikke like lett å finne felger som passer etterpå. Kødder du? Vet du om keskin hjula passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95932148 Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 tror du må ha 18 toms felger..17 tom går muligens så vidt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Er ikke keskin hjula ganske like oz-futura da? Jeg fikk ikke på mine futura felger etterpå. Noen 17 går, men det er vel best med 18 desværre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Heftig prosjekt dette, skal følge med her;) Du har ikke noen bilder av de Keskin felgene? Hvis ikke Futura planene mine går i orden har jeg tenkt på disse nemlig. Er kantene polerte? Sendt deg PM på stolene forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 har du kjøpt deg en ny bias-ventil og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 Heftig prosjekt dette, skal følge med her;) Du har ikke noen bilder av de Keskin felgene? Hvis ikke Futura planene mine går i orden har jeg tenkt på disse nemlig. Er kantene polerte?Sendt deg PM på stolene forresten Jeg har ikke fått felgene enda.. Så PM'n ja:) har du kjøpt deg en ny bias-ventil og? Bias-ventil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå