larry Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Jeg har nettop staret bilen min og pørver og lufte den. få den til og drikke vann men jeg staret og flyttepå hele tiden bilen sto på i 20minter ca.. og slengen på begge siden ble VELDig varme... så det gikk vann igjenn om dem ihvertfall.. men motormåler viste klad hele tiden.. ikke uttelse i hele tatt.. så hva gjør jeg galt? noen som kan smekke opp en 1-2-3 guide på hvordan ejg lufter systmet mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larry Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Ingen som har noen tips til det? hvor lenge tør jeg og ha bilen på? det blir ikke varme i vrameapratet. .me slangene er varmee å det går venn idem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Ligger veldgi mange tråder om hvordan man lufter kjølesystemet på biler her inne. Ta et lite søk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larry Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 ok...men finenr ingenting som har med mitt problme å gjøre...... Jeg lufter ritig motoren drikker masse. får varme i alle selgner osv.. men...0 varme i måleren i bilen. og varmeapretet blåser kald luft. pørvd lengee.. men har et rart syutom som jeg lurer på kan være årsaken? når bilen har stått i flere dager.. starter bilen med varmemåler i MAX vammmere. så tar det par minuter så går den sakte nedover til kald og blir der.. neon som har hørt om dette før? trenger tips til ting jeg kan prøve og byttee å hvor de er plassert? de slengen i varmeapertet i motorrommet.. noen som har en teging av hvor de slengne skla inn i varmerapet.. så jeg ikke har koblet dem inn i feil hull... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Høres ut som vannventiler ikke åpner, eller er feil tilkoblet med slangene. Kan prøve å laste ned Bentley via: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... ske+linker Hva var galt når du ikke fikk start? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larry Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Bytte plass på 2 kontakter men gi meg link til den manulen du snakket om.. jeg fant ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Mistenkte det, og vet vel hvem også... http://velom.net/bimmers/Bentley_BMW_5- ... Manual.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larry Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 byttet plass på cam giver og veiaksel givern. men hva synns du om det sumtomet jeg har når jeg starter når bilen er klad at den starter på max varme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larry Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 mhh nå har jeg sett igjenn om manual så ikke noe om ledding i varmesapetet i mtorrommet og torpedo vegen.. har du sett det i såfall side tall? men det er sankk om 3 slanger? kan vi ikke bare tegne opp dem her? eller gå i bilen og sjekke for meg? å ta et bilde ellernoe? så får vi svareet fort så hadde du hvert kjempe grei... eller noen andrre som har bilder til engelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Hørt om samme problem som du har med føleren. På gjennomkald motor så starter måleren på rød for så og jobbe seg ned mot blå og dermed oppover igjen. Jeg vil tippe instrument eller giver feil. Har ikke feilsøkt på dette. En kompis har det slik, men han kjører med det sånn.. Han fikk ikke utslag på måleren en dag bilen kokte, så vil ikke si rådes deg til og kjøre med den feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 OT: Greit å sjekke rettskrivning før du poster? Evt. i etterkant.. Var værre å lese det her enn å lese dialekt.. Eller lever du kanskje etter denne filosofien? En visktenpaleig unsdelrøkese gjort ved et untivseriet i Enlgnad har vist at desrom de to føsrte- og to siste botsvkeane i alle oredne i en tekst er riktig plessart, spllier det liten rolle hvkilen reføkkelge de øvirge boskvetane i oredne kommer. Tektsen er fullt lebsar selv om de andre bokeastvne kommer huilbtertlulter! Dette er fordi vi ikke leser hver eneklt botksav, men ser bidlet av ordet som hehleet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 hvordan bil og motor er det snakk om her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larry Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 Teddysen ikke alle som er like hvis man lese og skrive vansker så er det ikke så lett.. men skjønner hva du menner. men personlig synsn du kunne brukt tiden din på svare seriøst på innlegget istden for OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larry Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 det er en bmw 520i 24v 1992. trenger en feilsøkingtips? og bilder av hvordan dere som en sånn bil har koblet deres varmeaprart? og dere med en delebil? hvor mye skulle dere hat for giver og ting jeg kunne prøvd og byttte ut se om problemet mitt ble borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Teddysen, du er så forbanna tett!!! Hvis du hadde giddi og brukt øya dine og lest de tråder som har vært på dette forumet i det siste så omhandlet blandt annet dette folk med skrive og lesevansker. Og henge ut som du nettopp gjorde er latterlig! Selvom man ønsker og skrive riktig og skjekker over det som er blitt skrevete, så kan det være man ikke klarer og se feilen alikevel. Så har du ikke noe konstruktivt og komme med, så hold kjeft! Beklager OT .. Dette bude gi deg svaret på hvordan det skal være koblet http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/20774.gif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå