Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 11 months later...
Skrevet
ikke komt inn noe forklaring hvordan dette skjedde enda.. ?

Vil du ikke innrømme skyld Mpowerman? :)

hvorfor drar du opp en post som er 1år gammel ?

Hvorfor ikke? Har det så mye å si at det er en gammel tråd igrunn? er vel bare å skrive i vei på de trådene som er, så lenge de ikke er stengt :wink:

Skrevet
ikke komt inn noe forklaring hvordan dette skjedde enda.. ?

Vil du ikke innrømme skyld Mpowerman? :)

hvorfor drar du opp en post som er 1år gammel ?

Hvorfor ikke? Har det så mye å si at det er en gammel tråd igrunn? er vel bare å skrive i vei på de trådene som er, så lenge de ikke er stengt :wink:

Ja hvorfor ikke? :)

Skrevet

var jo bra han ikke kjørte en bmw da. har noen teorier på hvorofor han ikke har svart. han sitter vell inn? han mista lappen og tokk livet sitt? eller bare at faren tokk pcen og mobilen hans som straff

Skrevet
var jo bra han ikke kjørte en bmw da. har noen teorier på hvorofor han ikke har svart. han sitter vell inn? han mista lappen og tokk livet sitt? eller bare at faren tokk pcen og mobilen hans som straff

Spar deg a..

Skrevet

Ehhhhh.... Og ellers går det bra?????? Var nok bare fri for nett en stund i den tiden.

Skrevet

Du er jommen meg en trist person :roll:

Skrevet

Du er jommen meg en trist person :roll:

Sikkert emo :lol:

Skrevet
Man skal være glad man kjører volvo i sånne tilfeller!

Frontkollidert med 144 i en 244 og der måtte føttene mine brekkes ut av 244.

144 var bare radiator utett på.

Min 244 som kjæresten kjørte så ut som en banan og ble kondemn.

Skrevet
Man skal være glad man kjører volvo i sånne tilfeller!

Frontkollidert med 144 i en 244 og der måtte føttene mine brekkes ut av 244.

144 var bare radiator utett på.

Min 244 som kjæresten kjørte så ut som en banan og ble kondemn.

Nå er vel 144`en ikke akuratt den mest moderne bilen heller da 70-tallet? :P 244`en er jo kjent for å være tanks og ser og ut som en :P

Bra det gikk bra med dere iallefall, rekner med det iallefall siden du kan skrive..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...