Mikaelft Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Da er tegningen av subwooferkassen ferdig, noen innvendinger? Den (x2) skal i min BMW E36 cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Skal du ikke ha noe annet i bagasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Litt finere tegninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Skal du ikke ha noe annet i bagasjen? Det er jo derfor jeg bygger de sånn som dette. Har hele bagasjerommet der reservehjulet skal være samt at hele "midtgangen" er ledig. Og det er fortsatt 8cm. til helt bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Flotte tegninger du! Hvordan tegne prog bruker du? kreativt : ) Driver å funderer åssen jeg skal få plassert 2x12'' 2 amper 1 kondensator baki min E30 IX jeg, på en kreativ og bra fungerende måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 et lite spm. jeg er ikke sikker hvordan en E36 cab ser ut baki men regner med det ikke er så ulikt en coupe. hvorfor bygde du ikke kassen like stor hele veien? og heller bygde den kortere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Bagasjerommet i cab/coupe er ikke likt. Det er nedfelt der taket ligger når det er "av". Derfor må man ha kassen slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Må ha plass til taket baki bagasjerommet vettu Jeg vil at bassen skal slå bakover, så tilbake til midtluken, derfor kan jeg ikke ha de bredere. Jeg gjorde alt for hånd først (1'e bildet), så tegnet jeg det i Google Sketchup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Google Sketchup er et forholdsvis genialt program. Brukte dette selv da jeg tegnet min egen kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Øøj, du fikk den jo enda proffere enn meg Hvordan fikk du til tykkelse på fjølene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 du må angi tykkelse på fjølene, vis ikke virker de som et skall bare;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Hmm, den funksjonen må jeg finne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Bruker MDSBox2004 jeg synes egentelig det funker.. eller er ikke det så veldig bra? Okei da lærte ejg noe nytt om cab i dag også, ganske så logisk at kallesjen må ha et sted å være da : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå