SiggenK Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Bilen går for tiden i Arendal traktene. Rettere sagt Rykene. Edit: Lagt ut bilder..
kazynor Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 kan ikke si at jeg har merket meg den...men blir ikke vanskelig å finne med de grimme baklyktene...
OAF Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Neineinei...da var vel de jeg fant til deg mye penere? forferdelige baklykter....link til autodb/finn da?
SiggenK Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 Lurer på det ja.. Den er ikke noe glansbilde nå nei, MEN, hvor mye energi og penger trengs virkelig for å få den OK? Noen hundre i nye baklykter, vinterfelger har jeg her hjemme + 15 min på å rive av den forferdelige sotingen.
OAF Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Ja,med små forandringer så kan den faktisk bli fin denne..Ser den har sportskinn ...eller? Hva sort sommerfelger følger med? Har du link til annonse?
kazynor Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 men så har den gått i tjeneste på rykene og da er lissom hele arendals ghetto...
Lars89 Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Tror kanskje det er lærlingen på bvaria som eier den, men er ikke 100% sikker.
kazynor Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 kjenner en av lærlingene der, og han kjører ikke denne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå