Pinky Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 E36 sedan ble levert fra BMW med baklys med orange farge på blinkdelen. Men ble noen E36 sedan levert fra BMW med baklys med hvit blink ? Eller er alt annet enn orange blink på E36 sedan uoriginalt ? Edit: Bilder. Nederste bilder viser uorginale lykter, men er fargene jeg vil vise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 så vidt jeg vet kom m3ene med hvite baklys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinky Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Er M3 kun i coupe..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Nei, M3 vart levert også som Sedan og Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinky Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Takker for svar Angående baklyktene med hvit blink: Det "plager" meg når jeg ser den orange blinkpæra gjennom det hvite blinkglasset. Noen som vet hvor en kan få kjøpt noen som er "skikkelig" hvite slik at en ikke ser orangepæra ? Er den orginale M3 blinken "skikkelig" hvit ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Du kan kjøpe sølvfarget pære som blinker orange på GS-bildeler som ikke synes bak det hvite glasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 på mine var det en oraansj hatt på inn sia.... ei tang og 1 time senere, var sølvpærer satt inn og aldri mere oransjt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 hvis jeg ikke tar 100% feil nå så mener jeg at du kan kjøpe sølvfarget pære som blinker orange på Mekk eller på Bilexstra så slipper du og bestile pærer via nett8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinky Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 på mine var det en oraansj hatt på inn sia.... ei tang og 1 time senere, var sølvpærer satt inn og aldri mere oransjt Hvordan ble det seende ut..ble blinkdelen like hvit som ryggelysdelen ? Vet du om dette var orginallykter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 på mine var det en oraansj hatt på inn sia.... ei tang og 1 time senere, var sølvpærer satt inn og aldri mere oransjt Hvordan ble det seende ut..ble blinkdelen like hvit som ryggelysdelen ? Vet du om dette var orginallykter ? har alltid vært på bilen i hvertfall... tror det er orginale lykter ja kjøpt på schmiedmann en gang i tia... av eieren før meg... før etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinky Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Takker Skal se etter om jeg kan gjøre det på mine originale orange baklykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 tror nok du skal spandere på deg et par baklamper... hvis ikke kan du jo alltis sote baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinky Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 på mine var det en oraansj hatt på inn sia.... ei tang og 1 time senere, var sølvpærer satt inn og aldri mere oransjt Mulig jeg missforstod deg..den orange hatten du tok ut av baklykten..var det en hatt som gjorde at hele glasset ble orange på blinkdelen eller var det snakk om en mindre hatt som bare dekket orangepæra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Trodde at M3 egentlig ble levert med oransje blinklys, men at hvite var et alternativ som de fleste mangler. Er sikker på at jeg har sett orginale M3'er med oransje blinkere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå