Gå til innhold

Baklys E36 sedan..hva er originalt ? (bilder)

Pinky
 Share

Anbefalte innlegg

E36 sedan ble levert fra BMW med baklys med orange farge på blinkdelen. Men ble noen E36 sedan levert fra BMW med baklys med hvit blink ?

Eller er alt annet enn orange blink på E36 sedan uoriginalt ?

Edit: Bilder. Nederste bilder viser uorginale lykter, men er fargene jeg vil vise.

s67vnp.jpg

16278sk.jpg

72ax3p.jpg

12678ma.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar :D

Angående baklyktene med hvit blink: Det "plager" meg når jeg ser den orange blinkpæra gjennom det hvite blinkglasset. Noen som vet hvor en kan få kjøpt noen som er "skikkelig" hvite slik at en ikke ser orangepæra ?

Er den orginale M3 blinken "skikkelig" hvit ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på mine var det en oraansj hatt på inn sia.... ei tang og 1 time senere, var sølvpærer satt inn og aldri mere oransjt :-)
Hvordan ble det seende ut..ble blinkdelen like hvit som ryggelysdelen ? Vet du om dette var orginallykter ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

på mine var det en oraansj hatt på inn sia.... ei tang og 1 time senere, var sølvpærer satt inn og aldri mere oransjt :-)
Hvordan ble det seende ut..ble blinkdelen like hvit som ryggelysdelen ? Vet du om dette var orginallykter ?

har alltid vært på bilen i hvertfall... tror det er orginale lykter ja :-) kjøpt på schmiedmann en gang i tia... av eieren før meg...

før

DSC00225.jpg

etter:

HPIM1100.jpg

HPIM1102.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg missforstod deg..den orange hatten du tok ut av baklykten..var det en hatt som gjorde at hele glasset ble orange på blinkdelen eller var det snakk om en mindre hatt som bare dekket orangepæra ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...