jarli Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Jeg skal levere inn bilen til lakkering om ca 2 uker. Jeg har (nesten) bestemt meg for å lakke bilen "lemans blau" (eller muligens "alpinablau II") med sort blank lakkerte lister, men jeg er også åpen for andre forslag (gjerne med bilde) Bilen er en 94mod 740i som er ombygd til facelift Lemans blau: Alpinablau II: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Jeg har lemans-blå på min 325-cab.. og syns at det kler bilen ganske godt : 20% Perlemor / 80% metallic Til 7-serie kan det bli for lyst muligens.. kanskje en dypere blåfarge som mauritsiusblå eller alpinalblau II hadde passet bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Hva med avus blå og en liten grå kant nederst? (E34 M5 farge kombinasjon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Hehe. så nå at det var visst samme bilen som over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Tror Alpinablau II hadde blitt fint jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 AlpinablauII uten tvil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 enig med de over her. nydelig den alpina blåfargen til den bilen. er ikke sikker på hvilken farge dette er, men synes ikke sånn knall blå passer på e38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Er vel estorilblå den der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Takk for alle innspill, det er bare å komme med nye fargeforslag også Jeg var ganske sikker på alpinablau II, helt til jeg kommer over denne (som viste seg å være en lokal bil) på et utenlandsk forum.. Så jeg er ikke helt sikker enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 LeMans blau er utrolig fin! Men jeg står med en knapp på enten Alpina2 evt den fargen som jeg er mest glad i.. Orientblau! den med sandbeige skinn er helt sinnsykt! Det hadde jeg på 528n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Orientblau er pent på e38 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 ååå som jeg savner den fargen.. den er helt sinnsyk! Spesielt om man tar vare på den og i skikkelig sollys.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Min stemme går til Alpinablau II. Og, fy fasan e38 er snasent. En dag..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Ville helt klart gått for mauritsiusblå, den er så nydelig i sola at jeg får helt vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå