-B_M_W- Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Ettersom jeg kan se, er det sort alcantara og blått stoff. Men om det er sportsseter, er litt vanskelig å se. Det stemmer, det er ikke skinn. (feil på autodb) men det er skinn ratt, girkule og midt-armlene osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-B_M_W- Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Pris: 98.000,- Ta kontakt nå for og diskutere pris! Send meg gjerne ett bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-B_M_W- Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 Ingen som vil ha? Vær kjapp så kan vi diskutere pris!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 BILDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-B_M_W- Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Bilen er så og si solgt for 96,000 inkluder årsavgift. Noen som har ett bedre tilbud? beklager det med bildene folkens. har ett dårlig bilde eller 2 jeg kan legge ut nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-B_M_W- Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg