Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger klaver(braketter) til m5 e34 med 315 mm skivene.

ta gjerne kontakt om du har komplette også,men trenger i utgangspunktet kun klavene. fremme selvfølgelig

ring på 40604121

• 3 weeks later...
Skrevet

Hei. Jeg har komplette bremser framme til M5. Skivene er godt brukbare enda. Stemplene i caliperne kunne glidd bedre, men er helt OK. Nytt pakningssett er byttet. Hvis du har feilfrie stempler, kan de lett settes i denne caliperen. Selges for 2.000 kr + frakt. Kommer hjem pä onsdag. Näs bare pä 92 22 65 44 fram til da. Kan sendes med Kystbussen til bussterminalen i Bergen, sä har du bremsene pä onsdag.

Hilsen Eirik.

Skrevet

Hei. Er hjemme nå.

Har ikke bilder. Vet bare at bremsene er i orden fordi jeg har kjørt dem i mange år. Og har skiftet skivene. De får jo fort en slitekant, men de er holder en god stund enda. Caliperne er jo originale M. De kostet 8.500 kr stk for en del år siden. De er jo ikke verdt det, men nå har du sjansen til å få kraftigere bremser rimelig.

Eirik.

Skrevet

trenger i utgangspunktet kun klavene og de tar koed 1200 kr for inkl mva,har calipere og nye skiver...2000 er litt i overkant av hva jeg vil spandere på noe som er både gammelt og brukt....

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...