Gå til innhold

E30 Bagasjeroms trekk?

DaySleeper
 Share

Anbefalte innlegg

Som det går fram av emne lurer jeg på om det er mulig og få kjøpt trekk/plater for koffertrommet? Jeg ser spesielt etter plate/deksel for og legge oppunder selve lokke. Bruker og samle seg så mye kondens på metallet oppunder der og det samme med bakveggen mot sete, så drypper det ner på alt man har nedi. Har egentlig tengt flere ganger og bare lage meg et trekk, men hadde vært mer behagelig og bare kunne bestille ett;) Ble E30 levert noen gang med trekk i lokke?

Håper noen har vært borti dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Balltre:) Joda er fult klar over at vanne vil være der. Men kan heller leve med og tørke trekkan fra tid til annen. Bruke og blokke ut alt fra tid til annen og tørke det. Bor oppi Troms med vekslene kald og varmt vær, så kondens er og forvente. Har lufting for batterie baki som alle 325 har, men skal kappe hull inn bak armlene baki for og få litt mer luft inn fra kupen. Håper det hjelper. Har jo en zub og noen forsterkere som lager litt varme slik at kondensen dannes fortere. Er jo ikke noen større saker, men akkurat nok til og tine isen som dannes.

Takk for svar mates:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...