Gjest Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Hehe, nei jeg regner jo med at jeg må betale for meg. Men firmaet er ikke etablert ennå så.... Har en visjon om å tilby BMW styling til markedets beste priser, så jeg tror dette kan bli veldig bra når jeg får igang firmaet om en mnds. tid:) Regner med det blir å annonser her på forumet også Viktig å støtte opp bimmers.no, er et meget bra forum!
Gjest Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Hvordan er disse i forhold til Koed.dk sine? Er dette med eller uten CC? Heisann, de er av meget bra kvalitet og er til biler uten Check Control Kan levere lykter med CheckControl til 1390,- Det er orginalt fra BMW-Fabrikken....! Bestillinger i tråden eller PM.
Loffen Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Har du disse til Fredag henter jeg i Ålesund!
Gjest Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Arrhg... har ikke fått ennå! Fikk ordnet med ekspresslevering så det er bare noe smådetaljer igjen nå håper jeg! Får inn både med og utenn CC. De som er med CC er orginale fra fabrikk.
maurtin Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Hadde vært greit å vite hva som skjer om man bruker ikke-CC lykter på en bil med CC. Min check control virker ikke uansett..
Gjest Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Heisann, skal teste det straks jeg får inn lyktene.. har e36 selv så det er ingen problem. I mellomtiden kan jeg høre med leverandøren om han vet noe. Har hørt at enkelte ganger virker ikke ene lyset, men er usikker på om dette stemmer. Skal sjekke!
Gjest Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Bumper denne! Venter inn mye lykter til gunstige priser:)
Loffen Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Har hørt at enkelte ganger virker ikke ene lyset, men er usikker på om dette stemmer. Kanskje dette har noe med Check-control på ikke-check-control biler eller omvendt? Mener å ha lest det.
Håkon318is Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Syns det begynner å ta ganske så lang tid dette her jeg.... :'(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå