Gjest Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Håkon318is: Ja det er helt sant, men det har ikke vært min feil. Har gjort alt jeg kunne for å få varene hit. Nå er de endelig på plass, og alle bestillinger som ligger inne på www.st-import.no blir sendt fortløpende. Dere som har bestilt varer av meg her på bimmers, kan dere vennligst registrere dere på www.st-import.no og plassere bestillingen der. Er det noe annet dere lurer på, ta kontakt her på forumet eller ring 95 89 09 74. Takk Ha en fin påske!
Gjest Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Det har jo vært påske! Har ikke kjangs til å sende noe når det er helligdager. Lyktene dine er på vei til deg, sammen med samtlige av de 30 andre bestillingene. Jeg fikk varene Onsdag kveld, første dag med postgang er i dag! Tror ikke det hadde gått an å gjøre dette noe raskere enn det jeg har gjort nå. mvh Stig St-Import
panser Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Grei nok pris på lyktene, men 249,- i porto blir vel litt kriminelt?
Håkon318is Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Grei nok pris? Heh, du får ikke samme lyktene billigere et annet sted. Koed.dk sine lykter er elendige, og man må plusse på frakt, fortolling og moms. Men 249 i porto var litt drøyt ja.
Gjest Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Etter litt frem og tilbake her så har vi justert litt prisene på webshopen. Om noen ønsker å plassere større ordrer, vennligst ta kontakt. En glad-melding til alle fremtidige og eksisterende kunder er at du nå kan handle dine varer fraktfritt ved forskuddsbetaling hos st-import.no ved oppkrav tilkommer oppkravsgebyr på 66,- mvh Stig ST-Import.no
Slaesj Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Syns det er kjempe bra at enkelte klarer å ordne slike tilbud til oss som ikke er så veldig flinke til å bestille fra ebay f.eks ! Å du kommer garantert til å høre fra meg i framtiden! Meget pris gunstige priser på varene du har! Helt supert!
panser Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 takker for rask behandlingstid. håper bare lyktene lever opp til forventningene, som jeg tror dem gjør
babjorn Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Bestilte disse for Veronica (dama) på tirsdag å har fått dem i dag,fikk bare 3 av lysa til å fungere å det ene feste løsnet fra feste når jeg skulle skru dem ut,å det ene blink lyse som fungerte har det begynnt å dugge :/ bagasje lokke går ikke igjen heller,har ikke turt å lukke det igjen så hardt,tilfelle noe skulle bli skadet.Har tatt noen bilder,men får ikke lastet dem opp for jeg får error for stor fil :/ men bilder kan sendes på mail,hvis interesse.Vil gjerne levere disse tilbake å få noen bedre,mail adressa mi er Fetaba@hotmail.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå