Rayen Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Har prøvd og kontakte deg på epost og på Pm her på bimmers angående baklykter til E39.. Mulig og få et svar snart eller?..
tribal167 Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 hvor lang leveringstid er det på m3 baklyktene til e36 coupe? Jeg bestilte et par for litt over en uke siden, å har ikke fått noe beskjed om de er på vei eller hva de er. Bare lurer sånn ca hvor lang tid det vil ta?
Gjest Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 ååå, det skal gå bare et par dager! Hva er navn og adresse?
tribal167 Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 ååå, det skal gå bare et par dager! Hva er navn og adresse? Hvor blir det av lyktene?? Et par dager som du sa, har blitt til 16 dager brått. Kanskje jeg som er utolmodig, men pleier å gå maks en uke når jeg bestiller andre steder, selv om de ikke har på lager.
Gjest Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Har ikke du fått de? Sendte de samme dag som jeg fikk adressen din :/ Skal sjekke det opp i morra!
tribal167 Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Har hvertfall ikke fått noe hentelapp i posten, eller mail som bekrefter at lyktene er sendt.. Men hvis du har muligheten til å sende meg sporings nr på mail, så hadde det vært fint
Gjest Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Da kjører vi hygglige priser på E36 baklykter igjen:) Har også LED baklykter og Crystal Clear baklykter til E36. PM for meget god pris;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå