jensemann23 Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Er det ingen av biltema siden varehus som sender varer i posten?
StianA Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 mener de hadde en slik ordning før men at de kuttet den ut, er jo mulig sikkert og ringe til en butikk og få det sendt.
jensemann23 Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Skrevet Februar 8, 2008 prøvde det, men det var ei dum berte som sa : væit ikke, det tviler jeg på.
Willersrud Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Biltema driver ikke med postordre pga, det ble sent i oppkrav og folk hentet ikke pakker, hadde en slik ordning før. Får ikke ring og bestilt fra biltema heller, desverre. men bestillingsdeler som som org eksos og noen dempere og fjærer kan "bestilles" over tlf. men må hentes på varehus
Kim S Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Skulle faktisk ønske at de igjen åpnet for postordrebestilling. 98% av gangene jeg skal ha noe der, så får jeg alltid høre "Åh, nei den er vi utsolgt for - kommer inn til uka". De mister mange kunder med å ikke ha delene på lager. Hadde de i det minste hatt postordre, så hadde man i hvertfall fått det man skulle(stort sett).
Bjørn 320 Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Biltema driver ikke med postordre pga, det ble sent i oppkrav og folk hentet ikke pakker, hadde en slik ordning før.Får ikke ring og bestilt fra biltema heller, desverre. Hmm...nesten på tide at nokon informerer dei om at det er oppfunne noko som heiter kredittkort...
mbkomfort Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Jepp det er irriterende når de ikke har delene, men det går ann å ringe butikken før en legger ut på tur. Jeg har flere ganger ringt butikken i haugesund for å slippe å kjøre en time forgjeves. Katalogen ligger på nettet så det er greitt å lage seg handleliste på forhånd.
Willersrud Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 som mbkomfort sier, så er det greit og ringe og høre først så er man sikker på at varene er på lager. Stort sett da det er produkter som ikke er på lager er det fordi produktene er forsinket fra sverige.
PIIIPower Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 postordre er tingen ja.. fy fankern, å stå i "spesialdel" køen tar jo 8 evigheter bare for å finne ut at de a) ikke finner varen, eller er tilfeldig utsolgt. Fint å handle på BT for ting man bare skal bruke en gang
Kim S Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Som noen skriver, så er det nok lurt å ringe på forhånd. Dette har jeg riktignok prøvd en god del (i Oslo) og det med varierende resultat. Ofte bruker de like lang tid på å svare i tlf som det tar å få de aktuelle delene inn på lager. BTW: Det som forundrer meg er at Biltema ofte er utsolgt for bildeler, men skal du ha vaffeljern / eggkoker - da har de selvfølgelig en hyggelig lagerstatus å vise til. Kan virke som de satser mer på husholdningsartikler enn bildeler!
Willersrud Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Det er fordi det ikke blir solgt så mye husholdingsartilkler? hehe
Gunnar Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Tidligere var Biltema i Sandefjord nærmest for oss i Horten/Tønsbergsområdet, og der opplevde jeg som dere sier at det ofte var deler de ikke hadde. Utrolig irriterende når man kjører et stykke. Nå er det heldigvis Biltema i Tønsberg, samme vei som jeg kjører til jobb, og der har jeg heller enda ikke opplevd at de ikke har hatt noe jeg skal ha. Aldri noe særlig kø i deleskranken heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå