Dr_S Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Hvilken type ser best ut? Har tidligere kjøpt fra bimmian, de er av plast. Dioder.no selger denne typen i ekte alu: Begge typene har "click on" system, ingen lim eller tape. Men hvilken ville dere valgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 er det noen prisforskjell? er jo fetest med "ekte vare" da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 306,- inkl frakt for de fra bimmian.com 529,- fra dioder.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 ville valgt ekte alu, ser litt grommere ut. Mine fra GS synes jeg skinner litt for mye, plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Di i ekte alu.. Blir ikke for mye bling liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Da går jeg for ekte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Gå for ekte alu med kanter. Jeg kjøpte de på GS som er i plast og krom med avrundede kanter. Ser ikke så flott ut som di på bildet over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Ville valgt de i alu fra dioder.no Har disse selv og ser mye bedre ut enn plast og gummi klistremerke dritt. Har hatt alle 3faktisk de første vare bare dritt, de andre fra bimmian var egentlig veldig fine.. Men de siste jeg kjøpte som jeg har nå er over alt annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå