///Mysild Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 hørte noen rykter om det... noen som kan av/bekrefte dette? evt klokkeslett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Herlig...dette hadde jo vært gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 har fått det bekreftet... men vet ikke klokkeslett... tenkte meg opp i 11 tia å kikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 hehe..begynner rolig å tråkke oppover når eg står opp ! Oppdater viss du få mer info etterhvert da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 den er grei... skal visst bli aransjert to ganger i måneden dette så om to uker når det er bimmerstreff er det drifting først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 ja...hørte noe om dette for en liten stund siden, men visste ikke at de kom i gang så fort! men jo fortere jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 ja, blir nok greit det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Typisk nå som jeg er hjemme... Men satser på å få tatt en tur opp og se om du har talent Mysild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Det stemmer at det er kjøring på søndag:) Usikker på når det begyner, mne jeg fikk beskjed om å møte kl halv 12. og jeg skal vær vagt. så er vel rundt den tiden det begyner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 hmmmm... kansje jeg og skal ta en tur innom der. Jeg skal den veien i morgen. hadde vært greit å vite litt om hvor lenge det varer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 oki... da stikker jeg opp i 12 tia hehe...knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 http://www.bilforumet.no/happenings/190 ... fting.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 greit treff idag, fint vær og endel som fikk prøvd seg. både proffe som amatører, like gøy å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 galttkjøringsbanen.. fin stavefeil mysild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 haha... er jo ikke mye riktig på den plassen der uansett haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå