Puleberg Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Denne fyren sa alt var i topp stand med bilen.. jeg bestilte togbilett å greier. Dagen før så kom han med at bakfangern manglet. jeg sa jeg hadde en del peiling på bil å sa jeg håpte ikke det var noe lureri, sent på kvelden, dagen før jeg skulle ta toget for å hente den. Etter en god stund fikk jeg svar om at det var en del småfeil på den så jeg trengte ikke å komme likevel. Så jævlig useriøst!! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1739035
Johnsen Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Hehe, mange luringer! Solgte selv en E30 en gang.... det er en så lang historie at jeg ikke gidder å begynne på dne en gang! Det viser seg bare at man kan ikke stole på NOEN!
oddis Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Be om å få refundert togbilletten. Skulle bare mangle.. hvis han i det hele tatt har noen samvittighet/ryggrad.
snowhoe86 Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 er en på kløfta som er en liten luring å..var der å så på en bil en gang og det eneste han sa hver gang jeg spurte om hvorfor den delen hadde en annen farge enn resten,hvorfor den var skakk foran osv så bare:ey sjekk de fete felga a! de følger med i prisen! svarte rare ting og bilen var veldi billig i forhold til km og reg. etter et par tlfer så fant jeg ut at bilen var kjøpt 2 uker føre av ei dame som hadde kollisjonskadd bilen og det var så mye feil med den atte han hadde kjøpt den for 8 lapper imotsettning til hans 30 000..km stemmte heller ikke... etter å konfrotert mannen med dette og ba hab stikke et vist varmt sted og atte selv om man er blond og jente er jeg ikke sååå lett å lure,så presterte han å si at jeg kunne få bilen litt billigere..makan til idiot... sett han har solgt maaaange biler etter det..hehe...
Puleberg Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Skrevet Februar 8, 2008 Ja alt for mye tosker.. så nå er jeg på jakt etter en ny e36 cab. har max 115, så hvis noen har noe bra til meg så si ifra. Og hvis den allerede ligger på autodb/finn så trenger dere ikke si ifra... di har jeg allerede sett igjennom 20 ganger.. hehe
Hawkon88 Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 forgje fredag kjøpte jeg en omtrent rustfri 525 92mod med autgir for 20k. eneste som skulle være prob for å få den gjennom eu var en slakk foring i styrestag. etter å ha hatt den 1uke har jeg funnet følgende feil. det er en 91 mod det er en 520 (syns ikke den gikk spesielt friskt- men visste ikke hvor mye autgiren stjal, og evt kmstand.) begge kanalene er pill rotten (jekken gikk igjennom den ene, og tvilen den andre er stort bedre) i annonsen stod det kmstand 250, at det stod noe med 270 såg jeg ikke før dagen etter pga mange piksler har falt vekk- dagen etter det fant eg ut at bilen rundet 280.. tenkte jeg skulle ta turen på verksted å få eukontroll på den for å finne resten av feilene og heve kjøpet.. hater det! jeg som endelig skaffa meg en bmw bruksbil..
Betakaroten Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Hawkon88 Det kan være 92mod selv om den er registrert i 91. Bilbransjen har en litt rar måte å telle år på Står det 525i i vognkortet, men det er b20 motor? Eller står det 520i i vognkortet? I såfall så er det veldig slapt av deg å ikke sjekke det før du kjøper bilen.
BreitBau Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Ny årsmodell er oktober året før.. Høres ut som du skal få ett bedre tilbud spør du meg.. Men likevel.. Dette viser hvor godt man er nødt til å sjekke..
eriklepe Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 står det 525 i kjøpskontrakten er det frunn nok til å heve kjøpet, da selger har gitt ukorrekte opplysninger. Man kan ikke forvente at en bil til 20k er uten feil...
S.Arnesen Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 så pen ut den bilen i trådstarters innlegg da ihvertfall
Hawkon88 Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 er enig i at jeg burde sjekket bedre opp på forhånd. bilen er regga i mars 91. så kjøper ikke at den er 92. jeg visste hvem selger var på forhånd, og har aldri hørt er snufsete rykte ang salg på han før. så han hadde mer goodwill hos meg og kompissen min som var med, som forøvrig er far til venninnen til søstra hans. at jeg burde sjekket opp i det ja- vognkortet hans lå ikke i bilen. og service heftet lå heeelt nederst i hanskerommet, under alle kvitteringer for dekk- tidligere salg/kjøp, og når jeg spurte etter servicehefte fikk jeg til svar "nei- det har ikke bilen, men har jo kvitteringer på diverse servicer etter 170km, så mye tyder på at en tidligere eier har rotet det vekk..." var ikke før jeg rydda i bilen (fikk bilen 1000kr billigere for at selger skulle slippe å støvsuge osv når bilen egentlig bare var halvskitten) at jeg oppdaga det. at en bil til 20k er uten feil forlanger jeg langt i fra. bilen er heller ikke eu godkjent pga slakk i denne styrestag foringen. litt derav prisen. (20k er jo billig for en 525) men selger sa han hadde hatt den på bukk, og da var den eksepsjonelt fri for rust under. det var absolutt ingenting. da jeg jekket opp bilen for å skifte dekk- gikk jekken gjennom løftepunktet på kanalen på ene siden bak..
Morty999 Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 er en på kløfta som er en liten luring å..var der å så på en bil en gang og det eneste han sa hver gang jeg spurte om hvorfor den delen hadde en annen farge enn resten,hvorfor den var skakk foran osv så bare:ey sjekk de fete felga a! de følger med i prisen! svarte rare ting og bilen var veldi billig i forhold til km og reg. etter et par tlfer så fant jeg ut at bilen var kjøpt 2 uker føre av ei dame som hadde kollisjonskadd bilen og det var så mye feil med den atte han hadde kjøpt den for 8 lapper imotsettning til hans 30 000..km stemmte heller ikke...etter å konfrotert mannen med dette og ba hab stikke et vist varmt sted og atte selv om man er blond og jente er jeg ikke sååå lett å lure,så presterte han å si at jeg kunne få bilen litt billigere..makan til idiot... sett han har solgt maaaange biler etter det..hehe... han heter vell ikke henning?
snowhoe86 Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 han heter tom;) hawkon: jævlig kjipt med sånn rust og dritt.søster`n opplevde det samme.og bilen hennes var pill rotten iløpet av vinter`n.gåkke ann å jekke den opp i noe annet enn bærebruene. men jeg lærte iallefall atte å jekke opp biler føre kjøp er igrunn en fin ting;) får du heva kjøpet ditt da???surt viss du skal sitte der med piz i posen lissom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå