BMW 4 EVER Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Hei! Har du en simerring til en E34 525TDS automatkasse å bor i bergen så vil jeg kjøpe den av deg hvis ikke jeg får tak i på jobben i morgen! Er den helt i bakkant av kassen der som utgående aksling kommer ut. Trenger ASAP. Hvis noen kan gi mg en sånn i dag eller lørdag (9.2.08).. Hvis ikke får jeg den nok fortere fra jobben.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Ingen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Bestilte fra jobben. kommer tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 livet ordner seg til slutt ja... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 jepp sant det... Men hadde håpet å få skiftet den i dag siden jeg alikevell måtte opp på jobben å etterfylle olje på kassen pga oljelekken i simmeringen.. men men Man kan ikke altids få det sånn som vi vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå