BimmerKing Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Har ett skinninteriør fra touring(KUN setene foran og bak)... Kan evt bytte i sports-stoler til E34 i grått stoff(Strøkne) eller selge kun baksetet for seg selv. Førerstolen har slitasje på den vanlige plassen. Baksetet er strøkent. Rollo kan følge med Det er el. justerbar støtte i ryggen på førerstolen.. Bilder: Prisant for hele interiøret er 3500.- f. prutet Så har du grå sports-stoler foran i din E34 touring og vil ha deg skinn er dette en gylden mulighet. OBS: MÅ hentes.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Er nok ikke så lett å få solgt en stol med hull.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 Beholder gjerne framstolene selv jeg, og jeg ba vel heller ikke om din mening så vidt jeg vet Stolene passer godt i bilen min de(bortsett fra at baksetet er grått da ), gode å sitte i er de også, så behovet for å selge stolene er ikke stort. Problemet er at jeg har delt baksete og sedan, derfor passer ikke baksetet, og jeg har nå svarte forseter, men lys grått baksete. Derfor sier jeg i min tråd at setene kan byttes i grå sportsstoler. Altså seter både foran og bak i bytte mot grå sportsstoler foran. Evt så selger jeg bare baksetet hvis noen trenger. Hvis ikke står det her, da det ikke spiser mat Men har noen behov for det så kan jeg selge baksetet Så Dr_S: Ligg unna salgstråden min hvis du ikke er interessert, at det er hull i setet ser alle som ser på bildene? Hvis du mener det ikke vises skikkelig, så skal jeg med glede ta nye bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Byttet bort i grått sportskinn :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå