RoaldJ Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Selger min Zender vinge pga ny vinge Ingen skader, orginal sort list følger med. 500,- pluss frakt. Befinner seg på Karmøy like sør for Haugesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Ferdig innpakket og klar til sending etter monetas er overført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 du kan da ikke selge den! peneste spoileren som jeg noengang har sett på e30! inkl m3 med flipp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 fester du denne ved å borre to nye hull på utsiden av den svarte under der eller? har du mulighet til å ta noen flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 hei... den er ganske fin ja, men har fått tak i m3 vinge den er/skal limes oppå den sorte lista (som følger med), men jeg har satt i 4 selvborende skruer i tillegg. en i hver side, og en i hver på dem i midten. noen ekstra bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 byr 500 inkl frakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 bud notert... og står til ikveld, når jeg er ferdig og skru i garasjen. er det ikke flere bud da, så er den din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 den er god. men jeg skal på trening snart og er ikke hjemme før rundt 22- 22.30. la den stå til da hvis det er flere som har bydd. har ikke flere bydd så kan du godt avslutte runden. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 siden jeg da går å legger meg snart så avslutter jeg budronden, og vinga tillhører nå "bmwhans" sender kontonr over pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå