Bimmerlars Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Kjøpte supersport senkesett fra GS. Kasta esken og ser nå at det er samme nummer på fjærene for 40/30 og 60/30. Hva har jeg på bilen min? Er den så lav at det er 60? Det jeg bestilte, men folk kan jo gjøre feil. Før: Nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 er bilen på bildet senket altså. Da må det være 30/40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Flere som er av samme oppfatning? Er forresten 205/55/16 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 Ingen som har sett senka E36'er før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Vanskelig å si ut i fra de bildene der, du har ikke noen bedre? Har settet stått lenge på bilen, ut ifra om fjørene har "satt seg"? Hvor mye det faktisk senker kan også varriere fra merke til merke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Syns ikke den ble så sinnsykt lav Men mulig som sagt over her at fjørene trenger litt tid på å sige sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Synes det så mer 40/30 ut enn 60/30 ja. Men jeg senka nettopp bilen 50/15 og senken min så nesten identisk ut med din. Litt vanskelig å se ut i fra de mørke bildene, men som nevnt tidligere i tråden vil nok fjærene sette seg etter en stund, det bgjorde i hvertfall det forrige senkesettet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 ta bilder i lyset, de de var ubrukelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Vanskelig og si, men min med 50/20 ser lavere ut forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 Nye bilder i lyset kommer i morgen! Fjærene har stått på i nesten en uke. Hadde jo håpe den skulle sleppe seg litt lenger ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Skal kanskje senke min 60/30 til helgen (kommer ann på om været holder seg) og jeg kan _garantere_ at den blir lavere enn det der. Skal seff ta bilder når det er gjort så du kan få sammenligne hvis du ikke har funnet ut av det til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Min er senket 30/30 nå. Syntes det så ganske likt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Så ut som 40 senk det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Xibriz: Hvilket merke skal du bruke? Jeg har fått med et ekstra sett fra GS som skal være 60/30. Får vel bytte da, og se om det blir noe forskjell. Bare så jævlig kjipt hvis det blir helt likt. Hvor mye søkker den når fjærene har satt seg da? Er jo ikke så gamle fjærene mine. Ingen andre som har supersport senk fra GS da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå