BMW 4 EVER Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Som topic sier. Tror jeg beholder manuellkassen, mellomaksling, pedalsett, og det som trengs for å bygee min om til manuell og motor selv. Bilen har airbag, panorama tak, 16" lettmetalg felger(tror dekken er dårlig), Pent ineriør, og alt annet av deler. bare skrik ut hvis du trenger noe... Bilen er i bergen Har fått bilen i dag, så har ikke fått tatt noen bilder enda, men det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar S Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 trenger rustfrie dører foran og bak og evt. ratt uten airbag hvis det ikke er slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar S Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 glemte å skrive at jeg har touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Hei!! Har ikke sett så nøye på bilen, men jeg skal komme tilbake til deg. Rattet er med airbag. desverre.. Mulig jeg kanskje har ett ///M ratt liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1 Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 http://www.bilforumet.no/kjopsalg/data/160/M-Tech_steering_wheel.jpg Er det dette m-tech 2 rattet du har liggende så er jeg interessert i det så lenge det er fint da. Har du ELvindusmekanisme begge sider bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 jepp.. der det rattet.. nei tror ikke det var el vinduer på den.. var en delebil som fulgte med bilen jeg kjøpte, så har ikke sett noe særlig på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Den babyblå E34'n kommer for salg, men UTEN Rieger stylinge. Har originalfangere liggende til bilen. 518 1991 manuell Sort M5 skinn int, dørtrekk har jeg og til interiøret, men står i en annen delebil, km.stand 136000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1 Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Kan du sende meg noen bilder av bilene, noen deler og rattet? Er interessert i rattet hvis det er i bra stand. Sender du? Sender deg en PM med mailen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Hei Har du girkula og belgen i svart så e eg veldig interessert i det. Kan du svare meg på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 Okey... lastet opp bilder, men ikke at de kom innpå liksom.. hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 interiøret i den hvite er jo fra e46 elns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 vet ikke hvilken bil det kommer fra, men tror nok ikke det er originalt E34 int nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddhallvard Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Fungerer gløderelet og diesel pumpa bra? pris? PM meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 HeiHar du girkula og belgen i svart så e eg veldig interessert i det. Kan du svare meg på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 intr i hvite blinkers til sedan. og de platene forran slepekroker framme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå