tuniluni Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 akkurat kjøpt med powerfilter til m40b18 motoren, gikk dritt med lmm på, dro ut ledningen og den gikk bedre.. men når jeg kjører, så går den rart, bruker 1.15l mila og 2l mila i 50km/t, og får en følelse av at det er enten full gass eller ingen gass.. noen som vet hva dette problemet er?.. noe man må stille inn?
propan Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Sett plass den orginale luftfilter boksen igjen,kople til lmm igjen og kjøp kn filter til å ha i den org boksen hvis du tror det hjelper,samt evt skjære ett stort hull i bunn av boksen.
tuniluni Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 dette trur du er det eneste som er mulig for denne bilen? har det seg at jeg har ett for stort konisk filter at den gjør som den gjør? evt fordi jeg måtte koble fra lmm? erfaring please?
Ad|oS Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Er vel luftmengdemåleren som er gåen kan det virke som
andreasrr Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 du må ha på lmm og kjøpe en over gang fra lmm til til filtret trur den koster 200 kr på bs
andreasrr Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 vet bs er ikke den beste plassen ble veldig skuffa over de men gidder ikke og ødlege tråden så legger den på den eksistrende mener jeg så noe sjangla bangla universal greie der til kon filter
BreitBau Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Nei, men da bør du kanskje skrive at bs har det, men at du ikke anbefaler det.. Personlig liker jeg ikke lure folk til å kjøpe å¨en rææv plass av ett rottehull av en nett"butikk" og regner med du også er slik:)... Neida.. mange som har slikt noe.. Kjøper du kit så følger det med.. men har du ikke.. Så ja.. Da må man ty til shangla bangla greier
tuniluni Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 altså, jeg har adapter til konfilter.. skrudd på og greier.. rett på lmm, men med lmm kobla på elektrisk gikk den som en dritt på tomgang og generelt, kobler jeg fra lmm, så går den jo bedre men ikke optimalt, ikke nær normalt engang, monterer jeg org filter, så funker alt som normalt, så spm er om konfilteret gir for mye luft, evt justeringer. skal lmm være koblet til eller ei? "elektrisk"
tuniluni Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 sikkert ingen som har hatt samme problem, kjenner jeg meg rett så er jeg så uheldig og dere heldig;)
oddis Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Veldig merkelig. Jeg har brukt temmelig store konfiltre på mine M40er, uten problem.
BreitBau Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Ja dette var merkelig.. Det skal jo være tilkoblet.. Ellers går bilen i nødmodus.. Har du prøvd å bare la den gå? Hjernen i E36 er en "lærende" hjerne.. Den lærer etterhvert som den brukes.. Blir det forandringer tar det litt tid før den har tilpasset seg igjen i forhold til normalverdiene..
vetu03 Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Byttet til K&N Filter på min M50B25 for litt siden. Og har ikke hatt noe problem i det hele tatt. GIkk som ei klokke med en gang. Dette er et stort K&N Filter. Og jeg brukte heller ingen adapter, bare å slenge rett på med slangeklemme. Men som sagt over, kan hende den trenger litt tid til å lære seg at den får merluft osv.
tuniluni Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 okei, takk for tips:) da er det ut og koble til lmm igjen og se om den lærer seg noe etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå