Mr_///M Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Selger mine BBS felger, baskasse og angeleyes lykter til e36 sedan. Dette er ekte skrudde 17 tomers BBS felger som er veldig lyte brukt, er som nye.Sitter helt nye dekk, 225/45 z-r17-94 w. Dem er balansert og det er ingen skader eller kast på de. Basskasse med forstreker er brukt i ca. 2-3 mån. Følger med kvitering på forsterker som ble kjøpt i en stereo butikk ( tror det er 1 år igjen av garanti på den) Ca. 700 w. Har også boss kabler som er nesten nye. ble kjøpt sammen med forsterkeren. de kan følge med basskassen mot en prisstilleg. eller selges separat. angeleyes lyktene er nye/unrukte. passer e36 sedan. Dette følgte med prosjekt bilen min. Grunnen til at jeg selger de er at jeg må snart hellakere bilen min. å dette er seff. 1 prioritering. Har ikke bestemt meg for pisen. ØNSKER BUD! linken til felger:http://www.bbs.com/fileadmin/bbs/galerie/index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Bilder av felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 BUMP.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmert Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 merke på lyktene? ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 merke på lyktene? ca pris? tror det er FK lykter. kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmert Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 sier 1000 for lyktene jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 sier 1000 for lyktene jeg da har bud på 1700 kr. jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Hva kostet forsterker å sub nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 kjøpte den på salg med kabler ble det 3000 kr. har kvit. på det. også betalte jeg 2000 for brukt kasse. med lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 holder du til og hvaskal du ha for kun, felgene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 holder du til og hvaskal du ha for kun, felgene?? bor i Jessheim. kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Siden jeg bor på jessheim kan jeg få en go pris på Sub, forsterker og kabler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Siden jeg bor på jessheim kan jeg få en go pris på Sub, forsterker og kabler hmmm.... kom med bud så skal jeg tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå