Pinky Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Vurderer å gå til anskaffelse av øyelokk, men kommer an på hvordan de skal festes. Hvordan festes de..lim..klips..?
Ad|oS Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Må limes på. Sicaflex er passende materiale... Evnt dobbeltsidig tape
jcvold Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 om du kjøper rieger sine følger det med lim.. du kan og få kjøpe spesial lim. ta på limen, sett på øyelokka,og fest dem med maskeringstape til limen har tørka
Pinky Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 Ahh..da blir det vel et hesikkens liv å evt få de av igjen..?
Ad|oS Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Er mulig å få det av med god hjelp fra barberblad og noen sterke kjemikalier, men lett er det ikke. Så bør være sikker på at du skal ha dem på...
ehrnst Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 mine var festa med dobbeltsidig teip satt som f... så det holder om du velger noe skikkelig 3M el. Husk å rengjør lykter og lister
Pinky Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 Kanskje greit å "punkte" de på med sicaflex..den er ikke veldig hard og kan vaskes vekk med silikonfjerner mener jeg..
Nøstbakken Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 viss du tar tanntråd eller annen tyn tråd under, viss du skal ta den av, så kan du file den av med trå.. funka fint når eg tok av på min bil. Er berre å dra i endene på tråen så filer du fort vekk sicaflex eller liknande..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå