Kaptein Vom Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Enkelte har mere flaks enn man kan håpe på, ser ut som en E36 stv http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1804704.ab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 det er bmw vettu hadde noe alla den samme smellen med min kom ut med bare et skrubb sår så jeg er glad jeg har frelst meg til bmw ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Syns det ser ut som en E34 Touring jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Syns det ser ut som en E34 Touring jeg. vanskelig å si, interiør messig så syns jeg det ligner e34, men baklykta syns jeg minner om e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Syntes det ser ut som en E34 På interiøret jeg også, men baklykta er jeg litt usikker på.. Hvis du ser bilde rette veien ser det mest ut som en E34 Men at dem har hatt flaks er det ingen tvil om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Det er e34 ja, ser det vel på dørtrekket og håndtaket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Godt det gikk bra.. De må ihverfall hatt englevakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Vel.. de har jo ikke akkurat hatt englevakt når det i utgangspunktet gikk gærnt. Man er jo relativt uheldig før man tipper rundt og havner på toppen av et autovern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin. Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 DB.no sin verson: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... tid=507477 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 DB.no sin verson:http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... tid=507477 Har DB og VG inngått samarbeid siden DB sin versjon ligger på vg.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Greit nok at dette ikke er noen dårlig for BMW, men hvorfor blir bmw'en navngitt med bilmerke, og den andre bilen bare blir kalt "bilen"? Irriterer meg grenseløst at hver gang det er en BMW innblanda er det slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Greit nok at dette ikke er noen dårlig for BMW, men hvorfor blir bmw'en navngitt med bilmerke, og den andre bilen bare blir kalt "bilen"? Irriterer meg grenseløst at hver gang det er en BMW innblanda er det slik.. Akkurat DET irriterer meg også noe så inn i ¤"!%& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 BMW eiere er noen skikkelig drittfolk vet dere. Bare idioter som kjører BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå