leirviken Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 VURDERER å selge bilen som hel delebil eller i deler mn det gjør jeg bare hvis folk har bruk for E34 deler.. alt fungerer fint! untatt motor.. toppakning må byttes. ellers er den nesten strøken! nesten nye vinterdekk. kom med bud. Alt vurderes! store deler sender jeg ikke, de må hentes! men små deler på størelse med f.eks lykter går greit. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leirviken Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 glemte å skrive at bilen befinner seg i nord trøndelag. rett ved E6, så ingen vanskelige veier for å komme hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deadsent Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Hvor mye hadde du tenkt deg for frontlyktene/angeleyes? Er også interisert i armlener hvis du selger de separat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saas Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Hvis du selger i deler så er jeg interessert i angeleyes'a dine Og jeg bor på verdaln, så jeg kan hente de til helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Hei Kan eg få ein pris på girkule, girbelg, kjørecomputer og baklykter? Er det avtagbart hengerfeste på den? Isåfall, ka ville du hatt for bare kula? Blir glad om du vil svare over PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leirviken Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Hvis du selger i deler så er jeg interessert i angeleyes'a dine Og jeg bor på verdaln, så jeg kan hente de til helga! oki! jeg bor 10min unna verdaln så (røra) får se i løpet av denne uka om jeg skal selge i deler mange som har spurt om angel eyesa.. så det høyeste budet får de! (hvis det blir delesalg da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leirviken Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Hvor mye hadde du tenkt deg for frontlyktene/angeleyes? Er også interisert i armlener hvis du selger de separat. gi bud du! armlener har jeg ikke. har en sliken oppbevaringsboks som kan settes i midtkonsollen (orginal e34 del) som blir som et slags armlene. har aldri brukt den.. ellers, så får vi se i løpet av uka om det blir delesalg! for har ny toppakning liggende. så hvis det er bare den som er gåen. så har jeg en kjøper på hele bilen. men hvis toppen er sprukket, så BLIR det delesalg og send gjerne en sms! for jeg hater mildt sagt å sitte på bimmers pga den laster så utroolig treigt nr mitt er 400 13 548 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Jeg vil ha midtkonsoll og Varmeapperat knappene om du skal selge i deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leirviken Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Jeg vil ha midtkonsoll og Varmeapperat knappene om du skal selge i deler! de er dine, hvis det blir delesalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slubben Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 int. i å selge toppen for seg selv?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leirviken Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 da har jeg skrudd av toppen. og det ser ut til at toppen er helt fin. pakningen derimot kan ha fått seg en bitteliten skade ved sylynder nr 5 (nest bakerst) men vurderer enda delesalg.. hvis noen kanskje har bruk for en topp? eller flere bra deler? hvis det lønner seg bedre for meg å selge den i deler, da gjør jeg det. men hvis ingen fler er interisert. så blir vel bilen fiksa opp igjen toppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leirviken Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 int. i å selge toppen for seg selv?? tja.. det kommer an på hvor mye du er interisert i å gi for den den ligger vel rundt 5000 brukt. og over 10000 på Gs bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slubben Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 mellom 5 og 10K??? får jo en hel bil for den prisen... humm.. får tenke litt på det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leirviken Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 mellom 5 og 10K??? får jo en hel bil for den prisen... humm.. får tenke litt på det der.. nei mente ikke at jeg skal ha mellom 5 og 10 nei! hehe bare skrev det så jeg slipper skambud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saas Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 da har jeg skrudd av toppen. og det ser ut til at toppen er helt fin. pakningen derimot kan ha fått seg en bitteliten skade Er det 12/24 ventilers motor? Er det mulig å bekrefte at toppen er helt grei eller? Sliter med noe kjøleveskeforbruk så jeg tenker at toppen min kansje skulla vert skiftet ut.. Men hva skal du ha for den da? Pakkepris på angeleyes å toppen kansje? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå