The StigMeister Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Veldig ofte når jeg har vært på jobb og skal dra hjem, så er bremsa veldig hard å trykke inn. Når jeg starter bilen, så funker den som normalt. Er en 320 e36. Noen som vet?
Dirty Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 klart det. skal jo være slik. når du starter bilen, så kobler jo bremsekraftforsterkeren inn, og hjelper med trykket.
325icab_88 Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Slik skal det være Husker du hvordan du lærte man skulle teste om bremsekraftforsterkeren funket på trafikkskolen?
The StigMeister Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 Slik skal det være Husker du hvordan du lærte man skulle teste om bremsekraftforsterkeren funket på trafikkskolen? Joda, normalt så skal den jo bli hard når man pumper på bremsa. Men nå er den hard uten at jeg har rørt bremsa
aloebiz.net Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Kan tyde på at den ikke klarer å holde på vakuumet lenger.. Lekkasje en plass i bremsekraftforsterkeren?
The StigMeister Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 Kan tyde på at den ikke klarer å holde på vakuumet lenger..Lekkasje en plass i bremsekraftforsterkeren? Hmm. men bremsene fungerer ellers som normalt da Klossene må skiftes snart da de er veldig slitt. Kan det være derfor?
mbkomfort Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Du har en veldig liten vakuumlekkasje.. F.eks o-ringen mellom hovedbremsesylinder og bremsekraftforsterkeren, eller tilbakeslagsventilen på slangen fra insuget på motoren til bremsekraftforsterkeren. På e34 min er slangen bare "plugget" inn i forsterkeren, der kan det lett bli lekkasje.
Fliid Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Dette må da være lekkasje, skal ikke være slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå