Delousion Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Tenkte jeg skulle lakkere bilen til våren/sommer'n, og lurer da på om dere har noen tips? Er grønn nå, men må innrømme at jeg er gira på en litt "annen" farge.. Nye 19" TSW Nogaro er også kommet til hus, grunnet usaklig god pris ifra forhandler Takk for eventuelle svar, Mvh. Delousion Edit: Kjekt om noen hadde visst av noen navn/bilder av forskjellige farger Helst en pen mørk rød, "lys" blå eller svart
knut_olestad Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 kikk på fargekartet til Alpina, de har mye sexy farger
Delousion Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 Hvor finner jeg dette fargekartet?
knut_olestad Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Tror nesten du må kontakte de som importerer Alpina, får google litt
Delousion Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 Tror nesten du må kontakte de som importerer Alpina, får google litt Sitter å googler som en helt her, men finner ikke all verden Er ikke helt "sjef" når det gjelder nettsøking uansett, hehe
knut_olestad Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 http://www.vesttuning.no/ http://www.alpina-automobiles.com/carconf/ konfigurator, men den finnes tydligvis bare på tysk.. men den viser endel farger
Hanzo/// Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Hei beklager for ot, men er det noen som har bilde av en e39 med de felgene som du har kjøpt. tsw nogaro?
Delousion Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 Hei beklager for ot, men er det noen som har bilde av en e39 med de felgene som du har kjøpt. tsw nogaro? Har ikke sett noen enda, men jeg skal sette de på om ikke så alt for lenge 26. Feb nå, for å være eksakt PS: Hvis noen finner en E39 eller lignende me disse, helst i 19", post di gjerne inn
Delousion Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 Tror fargen blir Montegoblau etter å ha sett meg litt irundt
Hanzo/// Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Kan ikke du få opp noen bilder av den TSW Nogaro felgen på bilen din da? Jeg vil svært gjærne se denne felgen på bil.
Hanzo/// Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Kan ikke du få opp noen bilder av den TSW Nogaro felgen på bilen din da? Jeg vil svært gjærne se denne felgen på bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå