Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Turbo-Knut er en mann fra Otta som ut ifra nicket liker fart i hverdagen. Han er ut ifra delene i signaturen Skrotnisse på hobbybasis og gleder seg veldig til å delta på gudbransdal motorfestival. Han Kjører trolig E34 ut ifra avataren og heter nok Knut. Han legger heller ikke skjul på at E34'n ikke er den eneste bilen han eier. Han er ingen megaposter her på forumet, men det betyr nok som regel at han holder seg på den saklige siden. Kjører du forbi et nedlagt småbruk i otta med mange bmw'er utenfor og både på låve og i skjul, skal du ikke se bort ifra at det er her knut bor. Han klarer tydeligvis ikke bestemme seg for hva som er best at automat og manuell gir, og har derfor byttet girkasse mange ganger og har derfor mange til salgs.

• Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe, morsom lesning om meg selv :)

Grunnen til at jeg er ivrig på motorfestivalen er at jeg er med i styret i otta gatebilklubb, og er derfor med på å arrangere denne festivalen :)

Vil også bruke denne anledningen til å oppfordre bimmers-tilhengere og andre motorinteresserte til å komme på denne festivalen;)

"Småbruket" er ikke helt nedlagt, her dyrkes det korn, gress og mandelpoteter i store mengder.

Men mine biler og flere til står litt spredt på jordene rundt om kring her ja, og stedet er litt utenfor Otta.

Jeg har ikke bygget om noen av mine BMW'er fra automat til manuell eller motsatt enda, girkassene som er til salgs kommer fra andre biler/ defekte motorer ;)

Ellers har jeg 4 BMW'er pr. dags dato, 3 av dem skal reddes fra skraphaugen.

Den siste er innvandrer uten norske skilter, og står bare til "pynt"

Skrevet

Viko:

Bor på Aust sida, vil eg tru.

Ser ut så ein maskinist, og kanskje yrkessjåfør.

Alder tipper tidlig 40 åra.

Liker store 6' ere og sugemotorer.

Har sikkert hatt ein E10 2002 Turbo

Har eg truffe nåke i heila tatt elle? 8-[

Skrevet
Viko:

Bor på Aust sida, vil eg tru.

Ser ut så ein maskinist, og kanskje yrkessjåfør.

Alder tipper tidlig 40 åra.

Liker store 6' ere og sugemotorer.

Har sikkert hatt ein E10 2002 Turbo

Har eg truffe nåke i heila tatt elle? 8-[

Bor på Vest siden, har kjørt forbi deg mangen ganger med mangen tonn, så du har rett ja, er tidlegare yrkessjåfør, men no kjører eg kun på gøy, og for å drive fritiden, og kos`en sin del.

Og ja eg jobber på båt og er maskinist.

Liker store 6´ere, 4sylindra Turbo, så vel som en 4sylindra sugemotor.

E10 2002 Turbo, er råe biler, blir nok kanskje ein sånn på meg med tiden, men har ikkje hatt en endå.

Men 40år´ene er nok langt unna endå. :wink:

• 4 weeks later...
Skrevet

Asti

er vel ei jente\dame ? Kjører en 89 e34 520i

bor i Karmøy og har ellers en dodge te salgs

og tipper vi snakker 25-30 åra

Skrevet
Tippa viko bur på bømlo eg.

Har bodd der i 7mnd da eg jobba på Wärtsila, men det er nok 5år siden.

Skrevet

dirtydicky :

Kommer fra Mandal, og kjører en nice e36 i den rette fargen :D

Har vert medlem en stund og er mindre begeistret for Iphonen ;) hehe

Skrevet
dirtydicky :

Kommer fra Mandal, og kjører en nice e36 i den rette fargen :D

Har vert medlem en stund og er mindre begeistret for Iphonen ;) hehe

Aguilera, kommer fra Sandnes, å kjører en rød 316 compakt med M front, hvite baklykter og selvlakkerte kanaler. En blondine som ikke er redd for å få skitt under neglene, å jobber i en bedrift på nærbø, som lager ferdigmat. Hun er ikke så aktiv på forumet her nå, som for et år å to siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...