Gå til innhold

Bmw 320i e36


mcfire
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 320i e36 1996. Driver å lurer på om jeg skal bytte inn i nyere bil, eller finne på noe å gjøre med den. Kanskje jeg kan få noen tips her inne.

M52b20 motor som har gått 238000

Servicehefte er fulgt og medfølger bilen

Sportsseter

Sportsratt

Klimaanlegg

Nye dempere bak

Airbag foran

M sportunderstell fra fabrikk

El vinduer foran

Fjernstyrt sentrallås med defa alarm

Sommer (225) Vinter (205)

Hvite blinkers

Ingen rust

CD/mp3 spiller

Utetemp m/varlser/dato/klokke

Strøkent interiør

Bilen går som ei klokke. Hva burde jeg kunne forvente å få for bilen ved et eventuellt salg? Er veldig glad i den, så tips om hva jeg kunne gjort med den mottas også med stor takk :)

Her er noen bilder...

ylusuw3xvk8wa7j5k0r4.jpg

7sgsga5p9haup6tt89bl.jpg

8byt0r88ayqkk9abkm3i.jpg

39e20cq70ifd19mc3xus.jpg

pk93lsl03497g5in52d2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil da :wink: hadde ikke skadet med en m3 front, øyelokk, m3 speil og m3 innsats til bakfangeren :wink: kan nevne mer men vet ikke hvormye du har tenkt og bruke/legge i den 8)

(skader ikke med en sub eller gode høytalere, hvis du ikke alerede har det da? :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiørbilder kommer...

M3 front, speil, etc har jeg tenkt på. Men så er det dette dilemma om jeg skal prøve holde den mest mulig original eller style.

Uansett en ny front og speil hadde gjort seg :) Har tenkt på angeleyes også.

Sommerfelgene er jeg fornøyd med, så de byttes ikke ut. Jeg har ikke sub i bilen, så det skal også investeres i om jeg beholder den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige kommentarer og tips på bilen folkens :) Skal se å få lagt ut interiørbilder om ikke så lenge, samt bestemme meg for hva jeg skal gjøre med den. Trivelige kommentarer drar jo i retning av å beholde den må jeg si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hehe familietralle du liksom :)

Ikke skjedd så mye med den i det siste, derfor lite med oppdatering. Kun byttet olje og filter. Tenkte gå igang med noe, men så viser det seg altså at clutchen min begynner krangle. Og da fyker det fort 6-7-8 høvdinger på det.

Dessuten tenker jeg kanskje bytte til E46 i sommer... så vet enda ikke helt hvor mye jeg skal gjøre pga uvissheten om ny bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...