Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
Skrevet

Hvilken clutchkit er det som står på den? Hvordan har du dysa den etter på? Tenker siden du har så mye trim på den, har du brukt noe instrumenter som digatron eller noe for og måle eksostemp?

Skrevet

Denne er tunet av Aarhaug Bilverksted AS, der den ble kjøpt ny. Den ble ikke kjøpt ny og trimmet med en gang, men av forrige eier som holder til i nærheten av verkstedet.

Må innrømme at jeg vet svært lite om trimming av scooter, men det med eksostemp regner jeg med er sjekket når den ble trimmet da det er ganske vesentlig for å finne ut om alt fungerer optimalt og ikke er på vei til å ta kveld. Aarhaug er også et profesjonelt verksted for scootere og har faktisk høy erfaring med Lamborghini biler.

Er ikke sikker på hva variator-kitet heter, men det kan jeg sikkert finne ut om du ønsker det.

Jeg har også sjekket pluggene etter hver tur jeg har hatt med den og de ser veldig bra ut med tanke på luft/bensin/olje blanding.

Det er også Aarhaug som har stått for overhaling av motoren. Den er forøvrig gått 5307 km ikke 5500 som i annonsen. Husket ikke eksakt da jeg skrev annonsen.

Skrevet

Har ikke kommet så langt at jeg har fått sjekket det, men mellom 10 og 20 lapper en plass. så mye mer enn 15 tror jeg ikke det er, men som sagt så vet jeg ikke. Om du er interresert så kan jeg finne det ut?...

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...