Johnny Bravo Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Ingen som vil ha et morsomt leketøy altså?
Azeton Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Hvilken clutchkit er det som står på den? Hvordan har du dysa den etter på? Tenker siden du har så mye trim på den, har du brukt noe instrumenter som digatron eller noe for og måle eksostemp?
Johnny Bravo Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Skrevet Mars 25, 2008 Denne er tunet av Aarhaug Bilverksted AS, der den ble kjøpt ny. Den ble ikke kjøpt ny og trimmet med en gang, men av forrige eier som holder til i nærheten av verkstedet. Må innrømme at jeg vet svært lite om trimming av scooter, men det med eksostemp regner jeg med er sjekket når den ble trimmet da det er ganske vesentlig for å finne ut om alt fungerer optimalt og ikke er på vei til å ta kveld. Aarhaug er også et profesjonelt verksted for scootere og har faktisk høy erfaring med Lamborghini biler. Er ikke sikker på hva variator-kitet heter, men det kan jeg sikkert finne ut om du ønsker det. Jeg har også sjekket pluggene etter hver tur jeg har hatt med den og de ser veldig bra ut med tanke på luft/bensin/olje blanding. Det er også Aarhaug som har stått for overhaling av motoren. Den er forøvrig gått 5307 km ikke 5500 som i annonsen. Husket ikke eksakt da jeg skrev annonsen.
Azeton Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Har du noe anelse på hvor mye engangsavgiften er på den scooteren der?
Johnny Bravo Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Har ikke kommet så langt at jeg har fått sjekket det, men mellom 10 og 20 lapper en plass. så mye mer enn 15 tror jeg ikke det er, men som sagt så vet jeg ikke. Om du er interresert så kan jeg finne det ut?...
Azeton Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Ja, det hadde vært flotte greier Kamerat av meg måtte ihvertfall ut med 14600kr for og få skilter på et 440chassie han hadde kjøpt.
Johnny Bravo Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 Har helt glemt av å svare her jeg men fikk vite av forhandler at det koster ca 20000,- å få skilter på den Kan jo diskutere prisen litt også nå siden det nærmer seg vår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå