Stian_B Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Er noen som arrangerer trackday for alle merker på rudskogen 12 april, hadde vært morro å se bmw folket kjøre gummien av disse japse bilene;-) eller hva sier dere... skriv gjerne under om dere melder dere på... jo mer bmw folk jo bedre;-)Også et treff 05april med raanern.no Den øverste linken... linken for påmelding og info ligger her: http://www.raanern.no/story.lasso?id=4754 http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=14160 http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=14199 mvh stian...
NeonMuffler Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 hadde jo vært morro, men bare jeg som synes 1000kr var litt dyrt?
Chris_325iM Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 1000kr er ganske stiv pris, følger det med en cola, en burger og et sett slitne dekk da eller? bimmers og rånern tar 400kr, og de leier banen like lenge....
Gunnar Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Helgedager er litt dyrere enn vanlige dager. Hvis jeg kjenner Rudskogen rett har de skrudd opp prisene for leie kraftig i år også (de følger overhodet ikke normal prisstigning), så da blir det nok ikke unormalt med leiepriser på tusenlappen. Det som derimot blir litt spesielt her er at det blir 2000,- for to dager, og det er mye.
336mik Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 At de skrur opp prisen når etterspørselen er stor er vel ikke noe nytt fenomen.
Stian_B Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 stemmer det... men men får kjørt fralitt japse da;-) synd prisen er høy ja men håper noen bmw folk tar seg turen...
Gunnar Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 336mik, nei, det er jo ikke det. Så lenge de får fyllt opp dagene sine kan de jo gjøre hva de vil. Våler gjør det samme. Jeg forstår de godt jeg. Dessuten kan man jo se på det som en investering i fremtiden. Det kommer oss alle til gode når de nye delene av banen er klar!
Tommy Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 stemmer det... men men får kjørt fralitt japse da;-) synd prisen er høy ja men håper noen bmw folk tar seg turen... Det kommer nok en del BMW, ettersom BMWCCN/Rogaland har kjøpt 15 av de 100 plassene. Å litt japse blir det nok, men jeg tror det blir like mye ford (cosworth), å det kommer en del gromme biler, som bl.a. E92 335i, flere 500+ hk cosworth, Westfield XTR4, Lotus Exige,Audi RS2, Mazda miata mazdaspeed, Opel safira OPC+++ Å flere av de som kommer, har kjørt en del på bane før, så dette kan bli bra. Det er Hjelseth computers, som har leid banen på lørdagen, men Kvål Auto har leid den på søndagen, så det er mulighet for å kjøre begge dagene.
NeonMuffler Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 meldte meg heller på råner'n istedenfor, koster da 400kr for akkurat samma, så da er jo valget enkelt...
R Andersen Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Folk har ingen problemer med å svi av 1000-lapper på by`n, men skal man ha det moro en hel dag på bane, så er det plutselig såå mye penger.. Det er snakk om prioriteringer!
Delousion Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Folk har ingen problemer med å svi av 1000-lapper på by`n, men skal man ha det moro en hel dag på bane, så er det plutselig såå mye penger.. Det er snakk om prioriteringer! Kloke ord, fra en klok mann
Stramvaier Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 man kan ikke tenke at det bare er de 1000 kr for banekjøringen man må ut med. går mye drivstoff og mye slite deler som brukt . dekk og ting så det koster mye mere enn 1000 kr for en dag der da.
R Andersen Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 man kan ikke tenke at det bare er de 1000 kr for banekjøringen man må ut med. går mye drivstoff og mye slite deler som brukt . dekk og ting så det koster mye mere enn 1000 kr for en dag der da. Selvsagt koster det mer enn 1000,-, men det trenger ikke koste så veldig mye mer. Jeg har kun fyllt bensin på de 4 banetreffene jeg kjørte på i fjor. Kjøpte nye dekk og bremser i fjor våres, og trenger kun å kjøpe 2 dekk for att det skal holde en sesong til. Syntest ikke det er så ille. Bare å holde seg hjemme ett par helger fra by`n det..
hagenisse Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 man kan ikke tenke at det bare er de 1000 kr for banekjøringen man må ut med. går mye drivstoff og mye slite deler som brukt . dekk og ting så det koster mye mere enn 1000 kr for en dag der da. Hva har man bil for da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå