Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dem skal ha bilde,gnøle på prisen helst prute litt å så sier dem at "detta skal jeg ha" å så hører jeg aldri no fra dem....Noen som lever i en fantasiverden her tror jeg..

Skrevet
er så moro av å til når folk spør om bilde, folk skal jo ha bilde av alt.. skulle ikke vært mulig :D

Nå er det faktisk slik at enkelte selger varer som ikke eksisterer.

Skrevet

ja selfølgeli, men e litt meir og stola på viss du slenge ut nåken bilde. Ville før ha sitt bilde av da før eg gidda og intresera meg øve og stikka og sjå på da i da heila tatt. et bilde fortelle litt om ka stand da e i osv. om da e rust på bremse skive osv. så sleng ut nåken bilde så kansje du får seldt da;o)

Skrevet
ja selfølgeli, men e litt meir og stola på viss du slenge ut nåken bilde. Ville før ha sitt bilde av da før eg gidda og intresera meg øve og stikka og sjå på da i da heila tatt. et bilde fortelle litt om ka stand da e i osv. om da e rust på bremse skive osv. så sleng ut nåken bilde så kansje du får seldt da;o)

sant det. uansett hva man skal selge om det er sokker eller rompa de, så blir folk mer intrisert vis man bare slenger ut et bilde.. :bart:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...