MotorViagra Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Etter lang tid, og mye snakk og div avtaler har vi nå gått inn en avtale med et firma som heter :MORISTECH. Disse har konstruert et datasprut som skal være enkelt for brukere å koble opp samt at det ikke skal koste allverden. Dette sprutet skal liksom de med 10 tommeltotter klarer å koble opp i løpet av 4-5 timer. Det som kansje er negativt for noen er at du fortsatt bruker Lmm. Men denne må da flyttes til sugesiden (forran turbo) Datasprutet kan styre opp til 8 dyser . Legger til litt info på engelsk de fleste kan jo dette Moristech interceptors stand apart from most other piggy back computers because fuel mixture is modified by intercepting the actual fuel injector pulse signal, not by modifying Airflow meter or MAP sensor signals. This method enables engines with larger size injectors, even low resistance injectors, to be tuned with ease. Fuel can be modified +/-100% and ignition timing up to +/-50 degrees totally independent of each other at any engine speed or load. An on board 22psi boost MAP sensor ensures tunability even if the original engine sensors have been 'saturated' or reached their maximum reading. Tuning is performed using Windows based software and a supplied communication cable. Many vehicles and motorcycles can be tuned using the Moristech interceptor including Ford, Toyota, Holden, BMW, Chrysler, Mazda, Suzuki, Honda Disse spruta vil være i butikken våres om ca 2-3uker Og PRISEN!! 6500kr inkl mva Er sikkert noe mere info dere skulle hatt men da må dere spørre
djscream Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 hva er dette? sorry, men har ikke peil, og er her for å lære litt å jeg skal nå ha kompressor i bilen.. hva vil alt dette si og er dette noe som gjør hva bedre?
336mik Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 hva er dette? sorry, men har ikke peil, og er her for å lære litt å jeg skal nå ha kompressor i bilen.. hva vil alt dette si og er dette noe som gjør hva bedre? System for å få gitt bilen din riktig mengde bensin,og riktig tenning,som igjen gir mer hestekrefter,og bedre holdbarhet hvis det blir justert riktig. Er kort og godt et innsprøytnings system som du kan styre sånn du vil ha det selv,eller at noen som kan dette skikkelig kan justere det for deg. Absolutt ikke noe å prøve å justere selv om du ikke har god innsikt i hva du driver med.
verticalescape Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Også jeg som akkurat kjøpte fra USA Fikk mitt til samme pris ihvertfall
Azeton Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Detter virker jo som noe av samme greia som MS? Bare at den bruker MAP-sensor..
haavard Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Dette er jo en piggy back, dvs at den må brukes i tillegg til den orginale hjernen. Og ikke et stand alone datasprut.
speedtouch Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 hvordan vil dette virke på trimmet e30 325 sugemotor? mapsensor er jo lite vits på sugemotor, men det går an og kjøre dette sprutet med original lmm om jeg har forstått riktig?
Jealous_much Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Du må vel bruke orginal LMM forsto jeg..
MotorViagra Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 Du må vel bruke orginal LMM forsto jeg.. Stemmer.. Men det som er genialt er at det er bare å klippe av de gamle dysekontaktene koble på ledninger fra datasprutet samma med tenningen.. Restene av org. ledningsnette står. Så går fort å koble, samt du kan justerer det samma som på et annet sprut
MotorViagra Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 Detter virker jo som noe av samme greia som MS? Bare at den bruker MAP-sensor.. Er mye av samma greiene, men du slipper alle følerer. Sånn som luft temp føler, vann temp, triggerhjul med føler osv... Pluss at ms må det kobles mye for ms er et stand alone system. Det jeg har kan brukes med det orginale sytemet bilen har så du slipper alt dette med bensinpumpe, releer osv. Har prøvd på dette selv, det er ikke bare bare.. Men så er ikke jeg så flink med koblings skjema heller da
MotorViagra Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 hva er dette? sorry, men har ikke peil, og er her for å lære litt å jeg skal nå ha kompressor i bilen.. hva vil alt dette si og er dette noe som gjør hva bedre? System for å få gitt bilen din riktig mengde bensin,og riktig tenning,som igjen gir mer hestekrefter,og bedre holdbarhet hvis det blir justert riktig. Er kort og godt et innsprøytnings system som du kan styre sånn du vil ha det selv,eller at noen som kan dette skikkelig kan justere det for deg. Absolutt ikke noe å prøve å justere selv om du ikke har god innsikt i hva du driver med. Kan fint lage en såkalt "grov map" selv.. Men du må ha berdbåndslamda for dette. Men selvfølgelig best at du sender bort bilen til folk som driver med mapping, så du får det 100% med en gang.
MotorViagra Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 hva er dette? sorry, men har ikke peil, og er her for å lære litt å jeg skal nå ha kompressor i bilen.. hva vil alt dette si og er dette noe som gjør hva bedre? 336mik svarte veldig bra på spørsmålet ditt
conan Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Hvor får jeg justert inn dette sprutet hen da? Og pris på sånt? Funker det med m535 dyser på en 325 motor? og åssen lmm annbefales sammen med alt dyser (org kontra 535)
conan Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Dette er jo en piggy back, dvs at den må brukes i tillegg til den orginale hjernen. Og ikke et stand alone datasprut. Men da er det vel et tilleggsprut og ikke et datasprut???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå