Gå til innhold

Min nye e36 Cab

Puleberg
 Share

Anbefalte innlegg

Da var min nye e36 318 cab hjemme i gården ;)

jeg er 3. eier. Gammel dame var første eier i 9 år. Bilen er skikkelig fast å fin i drivverk.

For øyeblikket mangler den senkesett og frontleppe, men dette kommer så snart vinteren stikker.

Har bestilt DTM-leppa framme, crome nyrer, øyelokk og orginale m-tech lister.

Dette skal lakkes sammen med håndtaken, utenom nyrene da seff.

eu5798hu7yf3jaj25dsr.jpg

dkx4q6l8rijcy5a89zzs.jpg

qhmj4amyugyg4naqlbxh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for respons. Ja ser fram til sommeren i denne. Legger ut nye bilder når jeg har lakkert og montert deler, og sommerfelgene kommer på =)

Nei men felgene fulgte med så di blir på i allefall denne sesongen.

Den er senket på bildet, men bildene er tatt i sommer, så det var montert orginalt på nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skal det. fordi det står infinity fanger bak. liker ikke den sammen med m-tech fanger framme.. da må man ha på den feeite leppa, åda blir den plutselgi et helvette å kjøøre med. dessuten liker jeg ting andre ikke har. å for øyeblikket kjenner jeg ingen i nærheten med den stylinga =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skal det. fordi det står infinity fanger bak. liker ikke den sammen med m-tech fanger framme.. da må man ha på den feeite leppa, åda blir den plutselgi et helvette å kjøøre med. dessuten liker jeg ting andre ikke har. å for øyeblikket kjenner jeg ingen i nærheten med den stylinga =)

åja skjønner :D liker egentlig ikke e46 fanger på E36 men på din var det faktisk tøft :D er altid moro og ha noe ingen andre har ja :)

legg ut noen fler bilder etter hvert da :) moro og få sett fler bilder av den

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...