Puleberg Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Da var min nye e36 318 cab hjemme i gården jeg er 3. eier. Gammel dame var første eier i 9 år. Bilen er skikkelig fast å fin i drivverk. For øyeblikket mangler den senkesett og frontleppe, men dette kommer så snart vinteren stikker. Har bestilt DTM-leppa framme, crome nyrer, øyelokk og orginale m-tech lister. Dette skal lakkes sammen med håndtaken, utenom nyrene da seff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Gratulerer med Cab i nydelig farge Kommer til å nyte mange timer i den der i sommer du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Gratulerer Men mangler senkesett? Syns den ser ganske lav ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Fy fader! Det må jeg si, virkelig nydelig! Helt etter min smak! mangle senkesett? Den skjønnte jeg ikke helt! Du har ingen bilder bakfra? Hvilken fanger sitter på bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Gratulerer, meget pen! Enig med Haug, ser passe lav ut. Felgene er ikke helt min smak men . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puleberg Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Takker for respons. Ja ser fram til sommeren i denne. Legger ut nye bilder når jeg har lakkert og montert deler, og sommerfelgene kommer på =) Nei men felgene fulgte med så di blir på i allefall denne sesongen. Den er senket på bildet, men bildene er tatt i sommer, så det var montert orginalt på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puleberg Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 bak så står det rieger infinity fanger mener jeg å huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Gratulerer, meget pen bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Gratulerer! Veldig fin cab.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puleberg Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 takker så mye:) Så satser vi på at den beste sommern på lenge kommer i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puleberg Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2008 noen som har noe forslag til hva som kan gjøres bedre på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 pen bil skal du beholde e46 fangern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puleberg Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2008 ja skal det. fordi det står infinity fanger bak. liker ikke den sammen med m-tech fanger framme.. da må man ha på den feeite leppa, åda blir den plutselgi et helvette å kjøøre med. dessuten liker jeg ting andre ikke har. å for øyeblikket kjenner jeg ingen i nærheten med den stylinga =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 ja skal det. fordi det står infinity fanger bak. liker ikke den sammen med m-tech fanger framme.. da må man ha på den feeite leppa, åda blir den plutselgi et helvette å kjøøre med. dessuten liker jeg ting andre ikke har. å for øyeblikket kjenner jeg ingen i nærheten med den stylinga =) åja skjønner liker egentlig ikke e46 fanger på E36 men på din var det faktisk tøft er altid moro og ha noe ingen andre har ja legg ut noen fler bilder etter hvert da moro og få sett fler bilder av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puleberg Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2008 jo takk er faktisk enig der bilder kommer når tingene er lakket og montert, og sommerfelgene står på igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå