Sir Hofstad Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Ser en del fine bimmere etter å ha surfet her inne noen år, og jobbet med bil osv.Har blitt slik til meg at orginale er blitt viktig for meg. Og den M3 3,0 som ligger til salgs her nå er kanskje det fineste av bimmer jeg vet akkurat nå her hjemme.... Men det er meg da Støtter den.. Fin farge og sååå strøken.. Regner med den er solgt i morgen, men skulle gjerne hatt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 RÅ e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 ja den var ybergrom! Men mulig jeg er gammeldags, men jeg liker ikke gule lykter!??!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Hei Ståle, hvorfor har du prøveskilter? Jeg likte fronten din bedre med sota lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikkakjell Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 får vel legge ut eit par bilder av min orginale e-30 325 m-tec2 cab då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Legger ut et par bilder av min orginale m5 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Jeg må få se på bilen din en dag Tom Erik Vienkrysset du har tatt bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Legger ut et par bilder av min orginale m5 touring Tøff bil! Så den på Statoil Hamar i påsken, du var der sammen med han her inne som har den røde E36 touringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Jeg må få se på bilen din en dag Tom Erik Vienkrysset du har tatt bilder? Ja det er bare og komme og se det vettu ... Tok et par bilder der sist helg etter jeg hadde vaska ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Legger ut et par bilder av min orginale m5 touring Tøff bil! Så den på Statoil Hamar i påsken, du var der sammen med han her inne som har den røde E36 touringen Takk for det.. Så du og bilen din og sto der.. Fin bil du har... Det er søsken barne mitt som har den røde e36 touringen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Jeg må få se på bilen din en dag Tom Erik Vienkrysset du har tatt bilder? Ja det er bare og komme og se det vettu ... Tok et par bilder der sist helg etter jeg hadde vaska ... Høres bra ut. Ta det en dag det er fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 får slenge inn min da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Den var grom Hva har du gjort med blinklysa? Lakkert med spray bare? Bilder bakfra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 takk Dr_s ja, ufattelig hva man får til med litt lakk har lakket grøftelys og blink ca like sorte, så har jeg sotet linsene inni lampa for å få en mørkere effekt på fronten har bare dette bildet foreløpig: (ligger noen flere på tråden i linken) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå