PK Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Var min egen jeg mente. Den hvite var rå, men langt fra råeste. Ikke min smak, men verst var frontleppa som ikke passet resten av bilen. Gjennomført og rått, ja. Helt min smak, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Ikke fineste, men tøffeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_haugland Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Var min egen jeg mente. Den hvite var rå, men langt fra råeste. Ikke min smak, men verst var frontleppa som ikke passet resten av bilen. Gjennomført og rått, ja. Helt min smak, nei. Noe forslag til lippe da? skal faktisk skiftest så forslag er gull verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Var min egen jeg mente. Den hvite var rå, men langt fra råeste. Ikke min smak, men verst var frontleppa som ikke passet resten av bilen. Gjennomført og rått, ja. Helt min smak, nei. Noe forslag til lippe da? skal faktisk skiftest så forslag er gull verdt Da har du vel ødelagt den, hvis ikke hadde i så fall JEG beholdt den... rå vogn.... uhu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_haugland Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Var min egen jeg mente. Den hvite var rå, men langt fra råeste. Ikke min smak, men verst var frontleppa som ikke passet resten av bilen. Gjennomført og rått, ja. Helt min smak, nei. Noe forslag til lippe da? skal faktisk skiftest så forslag er gull verdt Da har du vel ødelagt den, hvis ikke hadde i så fall JEG beholdt den... rå vogn.... uhu hehe...den er litt sprukket her å der ja så skal byttest, men blir mest sannsynlig akkurat samme lippa. Liker den lippa godt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Var min egen jeg mente. Den hvite var rå, men langt fra råeste. Ikke min smak, men verst var frontleppa som ikke passet resten av bilen. Gjennomført og rått, ja. Helt min smak, nei. Noe forslag til lippe da? skal faktisk skiftest så forslag er gull verdt Syns den du har nå er litt for skarp i kantene i forhold til resten av bilen. Hva med Vörsteiner sin M3 frontlippe? http://www.vorsteiner.com/bmw/e46m3-gts3-front.html Eller så er jo Hamannlippen en klassiker, og noe rundere: http://www.exoticcarsite.com/image.php? ... mann-2.jpg Ikke misforstå, RÅÅÅ bil du har, men den lippen irriterte meg noe inderlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Kan jo ikke bli stort finere enn en strøken m-tech 2!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Stemmer på StaLe30 sin Strøkne E30 http://images.bimmers.no/files/oipkiizi7bkzft5x1kfc.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Hetland Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Min er den fineste(den har tidligere blitt omtalt som den styggeste) På våler på revebanen hjemme foran garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Takker for det Ståle. Må si jeg liker bilen din utrolig godt ogsålegge rut et par bilder til av bilen min også jeg. hehe Du har min stemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremoe Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Her er min e30 M3. helt original Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 denne synes jeg var nice !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Her er min e30 M3.helt original Denne har ihvertfall min stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 jeg har den fineste bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå