Nevstad Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 E30 Alpina edition! Dette er vel neppe den fineste bilen her, men dette er min student bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Ganske allright studentbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Ganske allright studentbil Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 finaste på forumet er e28_fredrik sin e38 730da..eneste personen her virker det som, som har skjønt at man skal knesenke biler og presse inn noe kantfelger:) Det er mange flere av oss som også har skjønt det... Når får vi se bilder av nyvogna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 E30 Alpina edition!Dette er vel neppe den fineste bilen her, men dette er min student bil! herregud så deilig! Grattis! Har du en tråd om bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Den Alpina'en var råsexy! På tide å fyre opp en tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Er tråd. Søk på navnet hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Ganske allright studentbil Takk takk Var ganske frista til å kjøpe denne selv jeg! Flott bil, hadde passa perfekt med de originale Alpina-felgene jeg hadde på gamlebilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Ganske allright studentbil Takk takk Var ganske frista til å kjøpe denne selv jeg! Flott bil, hadde passa perfekt med de originale Alpina-felgene jeg hadde på gamlebilen min Skulle gjerne ha hatt Alpina felger! Tråd om bilen: viewtopic.php?f=6&t=149519&hilit=nevstad&start=30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Marius_e30: den var skikkelig fin! har du mer info?? takk for det:)...er en standard e30 88 mod. som er bygd om til m3 kaross, alt er nytt utenom en kanal og panser(byttet også ut til takplate uten takluke) Motor er s14 215 hk M3 understell med stivere foringer, tykkere stabilisator stag, H&R justerbart understell og e36 m3 bremser foran. Alt er godkjent i mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 hvorfor fjerne soltak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 denne er jo fin da. det synnes hvertfal jeg hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 hvorfor fjerne soltak? hvorfor ikke;)...er vel mest for å få ned vekt som sitter høyt oppe også syntes jeg ikke takluke passer inn med m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Marius_e30 har den fineste bilen på forumet, når han kjører med ac schntizer hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 denne er jo fin da. det synnes hvertfal jeg hihi Den er nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå