BreitBau Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Møtte ikke jeg den sjuern ved gol en søndag i juni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Møtte ikke jeg den sjuern ved gol en søndag i juni? tviler sterkt på det. stått i garasjen hjemme i fredrikstad i flere mnd uten bremser denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghosterix Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Syns fargen på FTE sin E30 gjør den til noe for seg selv. Du bør vinne "tøffeste farge" tittelen i det minste Kan ikke tru at jeg likern så godt, fordi jeg vanligvis misliker brune biler veldig sterkt...! PS: Jeg føler en trang til å slikke på bilen din. Minner meg om godter med Cola-smak som jeg spiste som liten. hehe... ser for meg at du går bort til bilen og slikker på den.. Noen som vet hva fargen heter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Er den marrakech brun kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Lickable brun. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 denne er jo fin da. det synnes hvertfal jeg hihi Den er nydelig! ahh for noen hjul hmm hadde de gjort seg på e-39m-sport a tru..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 er så stygt med fire eksosrør på biler, men ellers så er den helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 er så stygt med fire eksosrør på biler, men ellers så er den helt fantastisk ja. Mye penere med 4 eksosrør på huset. Mensiden det er orginalt med rør på begge sider. Så ble det vanskelig å unngå 4 rør. hadde tenkt å ha 3 stk. 9 kanta rør i diverse dimensjoner på bilen. Men fant desverre bare de 4 dritstygge røra der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Hva med en 7er til? Langt ifra strøken nå, men det skal bli med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Hadde gjort seg med mer senk på E38'en din Sjøbuse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Hva med en 7er til? Langt ifra strøken nå, men det skal bli med tiden http://images.bimmers.no/files/s11e0fbpx8zfoh8vsmsl.jpg[/ig] http://images.bimmers.no/files/5su9x7com4z47qde5pon.jpg[/ig] Blir bedre med en gang du får på originale lykter! På bildet jeg siterte ligna jo bilen på en E34, ser ut som det er to runde lykter på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Hva med en 7er til? Langt ifra strøken nå, men det skal bli med tiden http://images.bimmers.no/files/s11e0fbpx8zfoh8vsmsl.jpg[/ig] http://images.bimmers.no/files/5su9x7com4z47qde5pon.jpg[/ig] Blir bedre med en gang du får på originale lykter! På bildet jeg siterte ligna jo bilen på en E34, ser ut som det er to runde lykter på den.. Orginale lykter kommer når den skal bygges om til facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 er så stygt med fire eksosrør på biler, men ellers så er den helt fantastisk ja. Mye penere med 4 eksosrør på huset. Hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Hadde gjort seg med mer senk på E38'en din Sjøbuse er bare 20 på nå. har planer om å sette på 40. kanskje mer om 40 ikke blir bra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Min har ikke så mye å stille opp med, men jeg legger den ut likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå