boost Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 noen som vet noe om denne? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1785470 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Må vel være en typisk AutoDB kødde-annonse? 2003 mod, 400Hk(??) og til 439 000,- Hvis ikke, så er dette årets første røverkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Synes det der ligna litt på Åndalsnes jeg, eller hva faen det het inni der Ved Isfjorden Men altså.. 400HK, 30ccm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Den der var lagt ut for salg i fjor høst. Jeg ringte på den. Alt er m3 bortsett fra motoren som er M54B30 med presse. Mulig den ble solgt i høst og skal selges igjen nå av ny eier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 presse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Ombygd 323i ifølge vegvesen.no...må være bare karrosseriet det da. Synes det var noe snodig med den kromlista rundt vinduene ja...mener alle E46 M3 har shadowline lister. Ellers er det nesten umulig å se. Ja, han får vel lurt noen...til de kikker i vognkortet selvfølgelig. Får vel et forklaringsproblem da, hehe. 323 karrosseri...330 motor...M3 deler...til 439000,-. Får jo bare ønske ham lykke til med salget. Tror han trenger det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 dette er en 330 me kompressor. ingen m3 e46. var og så på den bilen i fjopr da den var til salgs men bestemte meg ikke å kjøpe en ombyggd 323.. til 439000.. bilen står i Ålesund enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Ser man chromelister på M3 vet man at noe ikke er riktig. Ikke har jeg sett en M3 i den fargen heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Synes det der ligna litt på Åndalsnes jeg, eller hva faen det het inni der Ved Isfjorden Men altså.. 400HK, 30ccm? Ligner ikke så veldig på Åndalsnes det der da Tøsa var jo ikke verst da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Synes det der ligna litt på Åndalsnes jeg, eller hva faen det het inni der Ved Isfjorden Men altså.. 400HK, 30ccm? Ligner ikke så veldig på Åndalsnes det der da Tøsa var jo ikke verst da.. Hun så tvilsom ut.. hadde tatt bilen heller, ombygd eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 så noe ombygd ut hun å... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 hei. fekk dette tilbake ifra han:) HEI Dette er en bil som er bygd på bestilling av meg, da en var ny.Den har alt av utstyr. Karosseriet er et orginalt m3 karosseri.Den har forsterket motor/drivverk/girkasse/bremser.Demperene på bilen er justebare koni dempere. (stivhet)Det sitter montert en ESS-kompressorsats på bilen.Dette er det nyeste skrukompressorsettet som ess kan tilby.Med vannavkjølt intercooler,med eget lukket sirkulasjons-system med vann.Kompressoren har eget lukket oljesystem.Da utvikler motoren 400hk, og kan levere 90% av dreiemomentet ved2000 omdreininger.Motoren er en 3liter istedet for 3,2 (som i m3), da 3literen tåler en langt høyere effekt.Det sier vel seg selv at dette er rått.Fliser en orginal m3 så det holder.Når det kommer til multimedia-anlegget, er dette også en klasse for seg selv.Det råeste pioeer-multimediasentert med touch-screen, dvdspiller, ipod-adapter,telefonadapter,radio,tv,mp3spiller,cdveksler..focal forsterkere og noen sinnsykt bra høytalere og spesialtilpasset subsystem. Dette er en utrolig fin og velholdt bil.Den har KUN GÅTT 31000KM!!!Kun kjørt på castrol motorsportolje.Bytter olje hver 10000km, bare for å gjøre det. Det er i alle fall en opplevelse å kjøre en slik bil.Selger bilen pgr av huskjøpMvh knut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 blir mest truleg solgt imorgo fekk eg beskjed om. når eg spørte om det var ein orginal 330 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 så noe ombygd ut hun å... Hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå