Gå til innhold

skal jeg gå i innkjøp av røde evo striper?  

65 stemmer

1. 1. skal jeg gå i innkjøp av røde evo striper?

• Skal jeg gå i Innkjøp?
      29
    • Eller skal jeg stå over?
      37

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

Du må snart høre på å oss nå Sterketor, vi er jo dine Onkler må du huske, og om du lurer på noe, må du spørre oss, og ingen andre! :P

Skrevet
Tipper han ikke var det...ikke til vinterbruk den bilen der...;)

var sommer dekk og prøveskilter på den og var ganske lik, men vet nå ikke jeg :wink:

Skrevet

det var nok ikke meg du så da gitt. bilen min står uten motor og er ikke til å bruke på vinterføre. hehe.. men håper å ha bilen ferdig og klar til midten av april så da ser du den nok. hehe

Skrevet
det var nok ikke meg du så da gitt. bilen min står uten motor og er ikke til å bruke på vinterføre. hehe.. men håper å ha bilen ferdig og klar til midten av april så da ser du den nok. hehe

okei da var det nok ikke deg :wink: hva skal du gjøre med motoren? ja håper jeg for sett den til sommern :)

Skrevet

det er full overhalling og opppussing av motoren blir ganske snaxi under motorrummet når den blir ferdig nå tror jeg. og har også kommet litt grom deler under der og komme rnok litt mere.

du kommer nok helt sikkert til å se den når våren kommer. hehe

Skrevet
det er full overhalling og opppussing av motoren blir ganske snaxi under motorrummet når den blir ferdig nå tror jeg. og har også kommet litt grom deler under der og komme rnok litt mere.

du kommer nok helt sikkert til å se den når våren kommer. hehe

åja :wink: da har du litt og gjøre frem til våren du da :wink: åssen nye deler er det som kommer inn i den da?:)

ja håper på det :)

Skrevet

har heldigvis satt bort all skru jobben på motoren men det er mye jobb som skal gjøres likevel for bilen står jo hjemme så da er det mye å gjøre. blir også powerflex foringer i hele understellet nå.

hva som kommer under pansert er litt hemmelig å usikkert enda. men alt i motoren blir byttet. og kommer noe nye og en del grommere deler.;)

Skrevet
har heldigvis satt bort all skru jobben på motoren men det er mye jobb som skal gjøres likevel for bilen står jo hjemme så da er det mye å gjøre. blir også powerflex foringer i hele understellet nå.

hva som kommer under pansert er litt hemmelig å usikkert enda. men alt i motoren blir byttet. og kommer noe nye og en del grommere deler.;)

åja skjønner, da for jeg heller spøre deg til våren da vis jeg ser deg i byen:D

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...