BreitBau Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Heisann.. Driver å bygger om til dobbel "dobbel" eksos.. Altså Dtm stusser på begge sider av fangeren.. Har Scorpion i dag, og kommer nok til å bare flytte selve lydpotta 40 cm bakover. Kappe av endestussene slik de er i dag, og sveise nye rør på og eksoshaler på disse igjen.. Men så er det det å leite etter eksoshale da..Røret utfra lydpotta er jo 76mm (3").. Og de eksoshalene jeg har funnet er enten 2" eller 2,5".. Neste problem er at det MÅ jo kunne finnes DTM stusser til UNDER 800 kr stk.?? Har sett på Bs, Superstyling, Styling-tech, Streetdesign, autospar.. Men ingenting.. Noen som vet hvor man kan få tak i "vanlige" prisede eksosstusser.. Syns 825,- for denne er en smule overdrevent..: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=TX0630T&vg=8904&vgpath=Varekategorier/1399/10984/8904
Hyggmaister Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Trodde du var en av dem som var enig i at pottene på bmw skal stikke rett ut og ikke oppover jeg
BreitBau Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 Nja.. Når jeg bygger ett DTM-look "stuk" så blir det liksom lettest med DTM potter Blir litt tamt med rett ut
Dr_S Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 Eisenmann til 666,- pr stk. Rustfritt stål. www.schmiedmann.no
Hanzo/// Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 du kan få kjøpe en helt ny potte med dtm av meg om du vil.
BreitBau Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Skrevet Februar 14, 2008 nja.. trenger faktisk bare eksoshalene.. Endestussen med andre ord.. hele effektanlegget blir sveisa og gjort om..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå